2016. augusztus 28., vasárnap

110. Háromból kettő pipa

Sziasztok!

A címre később ki fogok térni, de előtte egy kis helyzetjelentés az írásról.
A helyzet, hogy nincs helyzet, még most sem. Bár nem is próbálkoztam, inkább olvastam csak. Nem tudom, mikor fogok ismét úgy leülni a laptopom elé, hogy abból valami érdemleges is szülessen.

Nem, nem a műsor miatt raktam ki ezt a dalt.:) Megfogadtam, ha sikerül felkerülnöm BP-re, akkor ezzel fogom mindenkinek a tudtára adni.:D És sikerült! Bár nem volt egyszerű, de mégis sikerült. Amikor megtudtam, örültem, aztán sírtam, majd megint örültem, most meg félek. Rohadtul be vagyok parázva! Mi lesz velem, hogyan tájékozódom, milyen lesz távol a családomtól stb.

A cím:
Nos, sok hónappal ezelőtt három dolgot tűztem ki magam elé célnak. Ebből kettő sikerült. A harmadig pedig nem, ám nem adom fel.
Az elsőt fentebb olvashatjátok, a második pedig a jogsi. Gondolom, már rájöttetek, hogy az is sikerült. Ráadásul elsőre! Baromi boldog voltam/vagyok! Igaz, hogy kellett néhány plusz órát vennem, de örülök, mert abban a pár órában nagyon sokat fejlődtem, és ha azok nincsenek, valószínűleg jelentkeznék a második vizsgára is. De minden jó, ha jó a vége.:D Szerencsésnek mondhatom magam, mert baromi jó oktatót fogtam ki, aki nagyon jó fej volt, sokat nevettem az óráim alatt. A vizsgán a vizsgabiztos is nagyon rendes volt, ettől függetlenül úgy remegtem, mint a kocsonya.:D

Új bejegyzés várhatóan jövő héten érkezik, próbálom majd több élettel megtölteni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése