2016. szeptember 16., péntek

111. Faith

Sziasztok, bogyók!

Nem terveztem bejegyzést írni, de most végeztem a Faith című doramával, és úgy érzem, ki kell írnom magamból az érzéseket. Bőgök. Nagyon.
Nem szokásom sírni egy filmen sem, maximum megkönnyezek néhány jelenetet, most viszont szabályosan bőgtem. Ezen nincs mit szépíteni.
Annyira csodálatos, megható és felszabadító résszel zárult... Mintha egy óriási kő esett volna le a szívemről.
Tudom, hogy le kellene írnom, miről szól, hogy mindenki képben legyen, de még mindig a hatása alatt vagyok. Ahogy felelevenítem, újra folynak a könnyeim, de ennek ellenére mosolygom. Mosolygom, mert valahogy iszonyatosan boldoggá tett ez a dorama. Nem ez volt a legizgalmasabb sorozat, amit láttam, mégis megfogott. Talán a rendkívül mély érzelmek miatt. Amiatt, hogy két ember, akik szeretik egymást, mit fel nem áldoznak a másikért. A sok csalódás ellenére kitartanak... Aztán az ismételt találkozás... Szavakkal szinte leírhatatlan, mit okozott az én lelkemben ez a történet, legfőképpen az utolsó negyedóra.


Megpróbálok valami értelmes kis ismertetőt összehozni...:)
Na, szóval.
A dorama alapsztorija a történelmi Koreában játszódik, aminek akkor még nem ez volt a neve - a részletekbe nem mennék bele, mert tény, hogy ez a része is baromi fontos, de nálam ennél a doramánál mindenképpen az érzelmek vitték a prímet.
Az uralkodó feleségét megsebesítik, ezért a Mennyek Kapuján át egy doktornőt hurcibálnak be a történelembe. Természetesen az ő szaktudása szinte csodának számít ott és akkor, ezért nem engedik vissza a saját idejébe - a történet valahol itt kezdődik el igazából.


A tábornok, aki áthozta, megvédelmezi, megígéri neki, hogy segíti, amíg vissza nem jut a saját világába. És igen, tényleg folyton mellette van, megóvja. Lassan, de biztosan jön a szerelem, bár nekem valahogy a szerelem szó kevés arra a mély érzelemre, amit a színészek átadnak. Szerintem eszméletlen jól játszották a szerepüket. Lee Min Ho messze ebben a filmben tetszett a legjobban nekem. Persze a női főszereplő is nagyon jól alakított. Mindkét karaktert nagyon megszerettem. A csajszi az elején nem volt a szívem csücske, de szinte láthatatlanul lopta be magát a szívembe.:) Ő mindenképpen elég erősen fejlődő karakter volt, legalábbis számomra.

Spoiler!!!

Sokáig nem tudtam, mit gondoljak arról, a csaj vajon marad-e a múltban vagy visszamegy a saját jövőjébe. EZ ugye főleg a méreg miatt volt kérdés. Amikor megmenekült, kicsit fellélegeztem. Bár tudtam, jönni fog valami, de nem erre számítottan.
Visszatért a saját világába, majd a kórházat kifosztva visszament, hogy megmentse a szerelmét, de nem abba az időbe ment vissza. Hát nem túlzok, ha azt mondom, hogy kb. megszakadt a szívem. Ahogy látod az összetört karaktert magad előtt, ahogy egy idegen világban van...
Aztán ismét ugrás az időben, avagy be és ki a kapun...
Katonák. Kék-szürke ruhák. Elkezdtem reménykedni, főleg, amikor megláttam a már ismerős emberkéket. De ez semmi ahhoz képest, amikor meglátták egymást. Ilyen szép pillanatot még nem láttam. Szinte látni lehetett, ahogy megszűnik körülöttük minden, és alig hisznek a szemüknek. Az öröm, a szerelem... minden benne volt azokban a pillantásokban. Hiába film, hiába nem igazak az érzelmek, a színészek mégis olyan jól játszották a szerepüket, hogy minden igaznak tűnt.
Engem levett a lábamról ez a dorama. Újabb kedvencem van.


Még pár infó, bár lehet, hogy az elejére kellett volna raknom...

Cím: Faith
Műfaj: történelmi, romantikus, fantasy
Részek száma: 24
Részek időtartama: 60+



Csókok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése