2019. január 9., szerda

127. Helloka

Boldog új évet!

Nagyon fura, hogy megint írok egy bejegyzést.:D A legutóbbi alkalom óta nem telt el több hónap, ahogy az mostanában szokásommá vált. Szóval háromszoros hurrá! Viccet félretéve, tényleg megpróbálok sűrűbben blogolni. Tudom, annyiszor szajkóztam már ezt, de tényleg igyekszem! :D

Úgy gondoltam, egy kis évértékelőt írok, mert azért a 2018 egy olyan év volt, ami megérdemli, hogy beszéljünk róla. És akkor utána néhány terv erre az évre.

Szóóóóval...
2018.
Hazudnék, ha azt mondanám, sok jót vártam ettől az évtől. Novemberben volt egy csúnya szakításom, ami nagyon megviselt. Sokáig nem találtam magamra. Az írás volt az, ami segített. Csak hónapokkal később jöttem rá, hogy amiket leírtam a regényemben, az néhány ponton egyezik azzal, ami velem történt, illetve, amit nekem is tennem kellene.:') Ez volt az, ami igazán átlendített. Mert oké, ha a szereplőimet irányítva okos tudok lenni, de ha ezt nem csinálom meg a való életben is, akkor a szavak csak szavak maradnak.
Sok változást hozott ez az év. Mind kívül, mind belül. Nem tudom csajok, ti hogy vagytok vele, de nekem van egy olyan szokásom, hogy szakítás után megváltoztatom a frizurámat. Legutóbb ezért lettem szőke, ami nagyszerű döntés volt. Na, már most úgy döntöttem, hogy levágatom a hajam. Nagy császár akartam lenni, úgyhogy egyből a nyakam aljáig érőt vágattam - a derékig érőből. Abban a pillanatban, hogy megszárították a hajamat, tudtam, hogy világi ökör voltam. Bőgni tudtam volna, mert nagyon nem én voltam. Egészen addig felgumizott hajjal jártam mindenhova, míg elviselhető hosszúságúra nem nőtt.
Abbahagytam az edzést, és nem figyeltem a kajára - ez volt a második ostoba döntésem. Mivel olyan alkat vagyok, aki hajlamos a hízásra, természetesen elkezdtek felszaladni a plusz kilók. A formám, amin közel másfél évig dolgoztam eltűnt a fenébe.
Belül mit változtam?
Úgy érzem, sokkal magabiztosabb lettem, és eddig sem volt célom megfelelni másoknak, de most még jobban erősödött ez a tulajdonságom. Ráadásul most már biztosan tudom, hogy mindig hallgatnom kell a megérzéseimre. Kis dolgoknak tűnhet, de ha belegondolunk, még sem az. Legalábbis számomra nem az.
2018-ban megírtam három regényt. Ezekről írtam már, úgyhogy nem fejteném ki bővebben, mert biztosan uncsi már a téma.:) Szerintem sokat fejlődtem az írásban, és a visszajelzések alapján ez tényleg így van.
2018-ban újra rám talált a régi szerelmem: lovagolni kezdtem. Nem tudhatjátok, de régen éltem-haltam a lovaglásért, volt egy lovam is, és hát ez egy nagy öröm és fájó pont is az életemben. Öt évig egyáltalán nem mentem lovak közelébe, aztán egyszer elhívtak egy helyre lovagolni, de borzalmas volt, úgyhogy újabb négy évig nem lovagoltam. De nyáron egy olyan helyen kötöttem ki, ahová ahogy belépek, elfeledkezem mindenről. Tényleg teljesen kikapcsol. Nem csak időszakos képszakadás, hanem teljes. És ez baromi jó érzés. Feltöltődöm és boldoggá tesz.
Eljutottam egy olyan pontra, ahol már nem kételkedem. Nem kezdek azon agyalni, mi lett volna HA. Nem kérdőjelezem meg azokat a dolgokat, amik befolyásolják az életemet. Biztosan tudom, hogy minden okkal történik. Nem véletlenül csukódik be egy ajtó, és nyílik ki egy másik, aminek eddig a közelébe sem mentél. Hiszem, hogy minden úgy történik, ahogy történnie kell. Abba az irányba halad az életem, amerre kell, még ha néha furán is nézek emiatt.

Úgy érzem, tanulságos volt ez az év. Tanulságos és jó.

No, és mi tervem van 2019-re?
Nem kell nagy ördöngösségekre gondolni, egész apró dolgokat szeretnék teljesíteni.
Nyilván szeretném végre a diplomámat a kezemben tartani, ezt nem is részletezném tovább.
Szeretném, ha végre királyul tudnék angolul dumálni.
Nem újévi fogadalom, mert nem hiszek benne, de elkezdtem újra normálisan kajálni. Jó, némi motivációm van, ugyanis tesómmal fogadást kötöttünk, és biztosan nem én fogom elveszíteni.:D Nagyon szeretném visszakapni a formámat, és még jobban csinálni belőle. Nem érzem jól magamat úgy a bőrömben, hogy ez a tíz kiló rajtam van. Hazudhatnék, mondhatnám, hogy nem zavar, de nem teszem. Viszont azt is tudom, nem fog rajtam maradni, mert ha elhatározom magam, akkor bármire képes vagyok.
Nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, újabb regényeket szeretnék megírni. Még decemberben elkezdtem három regényt is, de az egyiket tartom most csak szem előtt. Ebben visszatérek a fantasy világához, amit jó pár évig hanyagoltam.:) Szeretném ezt, és a következő részét is megírni, de persze nem zárkózom el más ötlet elől.:) Már megtanultam, hogy az ötlet talál meg, nem én őt, és hiába akarok valamit megírni, nem mindig működik a dolog.

Persze vannak még más terveim is, de ezeket tartom a legfontosabbnak.
Nektek milyen tervetek van erre az évre? Mit szeretnétek mindenképpen elérni? :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése