2019. január 20., vasárnap

128. Minden és semmi

Sziasztok!

Ígéretemhez híven itt vagyok, hogy újra belevessem magam a blogolásba, bár nincs túl sok ötletem, hogy miről írhatnék. Lehetne, hogy a régi terv szerint haladok, és elkezdek könyvekről értékelést írni, de ezt még át kell gondolnom. Annyi van már, mint a nyúlbogyó, nem tudom, milyen új dolgot tudnék belecsempészni. :D
Szeretnék, tényleg szeretnék valami tematika szerint haladni, és egy témában blogolni, mert annak nem sok értelmét látom, hogy néha bejelentkezem, elmondom, hogy most ez és ez jó volt, de az meg szar, és elmesélek néhány dolgot, ami velem történt.

Nagyon kevesen olvassátok már a blogom.:/ Ez teljes mértékben az én hibám, mert tényleg baromira elhanyagoltam és nagyon sokáig nem adtam semmi életjelet. De azért szeretnék újra visszacsábítani mindenkit, ha tényleg működni fog ez a dolog ( ha nem, akkor értelme nincs, ugyebár )

Visszatérve a témákhoz, gondolkoztam azon is, hogy írással kapcsolatos dolgokról beszélnék - kihagyások, szünetek, nehéz időszak, nehézségek, stb. Jó téma lenne, de nem érzem magam annyira hozzáértőnek, hogy erről írjak, plusz nem lenne igazán közönsége a dolognak.

A héten egyébként olvastam egy könyvet, amiről lehet, hogy írok egy bejegyzést, hogy megnézzük, működne-e a dolog. Addig is, puszi nektek! Szép vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése