2016. március 10., csütörtök

95. End

Sziasztok!

Azt hiszem, eljött az, hogy azokat az írásaimat, amelyek komolyabbnak készülnek - értsd: regénynek -, nem adom többet ki a kezeim közül. Nem fogok előolvasókat keresni, sem átküldeni másoknak egy-egy fejezetet, hogy olvasgassanak. Magamnak fogok írni, és megpróbálom minél kritikusabb szemmel átolvasni a saját írásomat.

Miért döntöttem így? Egyszerű. Én lelkesen küldöm át több emberkének is, akiktől számítok valamiféle visszajelzésre, de ezt nagyon ritkán kapom csak meg. Ennél még az is jobb lenne, ha simán beközölnék velem, hogy szar, amit írok. De sajnos még azt sem kapom meg.
Úgyhogy a készülő regényeim fejezetei nem fognak kiúszni a kezeim alól, nem fogom véleményekben reménykedve megosztani másokkal.
Ez még rosszabb érzés, mint amikor AFS-en nem kaptam kritikát, mert ott idegenek olvasták az írásomat, akiktől nem várhatom el, hogy mondják el a véleményüket, de azért a közeli ismerősök/barátok egy más kategória - legalábbis másnak kéne lennie.

Na, ennyi lenne a mai sírásom, szájtépésem, amit ne vegyen senki sem magára. Nem sértődtem meg, nem bántódtam meg, csupán egy döntést hoztam.
A részleteket továbbra is meg-megosztom majd, de nem tudom, hogy a közeli jövőben lesz-e más dolog, amiben aktivizálom magamat.

Chu~

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    A Világ bétái facebookos csoportot érdemes lehet megkeresni, ott amennyire látom, akik vállalnak véleményezést, általában teljesítik is. Igaz, nem ismerősök, de talán segít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy jelezted, van ilyen csoport. :) Egyelőre maradok az eredeti tervemnél, miszerint nem adom ki a kezeim közül az írásaimat, de ez valószínűleg idővel változni fog. Akkor pedig tudom már, hol keresgéljek előolvasók után.:)
      Szóval köszi a tippet! :)

      Törlés