2016. február 29., hétfő

94.

Sziasztok!

Sajnálom, hogy kevés bejegyzést hozok, de nem igazán tudok miről írni. Arról meg nem fogok írni egy-egy bejegyzésben, hogy éppen mit csináltam az adott napon - nekem is kellemetlen lenne megosztani, titeket sem érdekelne.

Fb-on már feltüntettem, hogy 2 fejezet van vissza a CON-ból, és utána átírom majd az eddigi sztorit. Persze, nem rögtön az utolsó fejezet feltöltése után kezdek hozzá. Így is van pár történetem, amit szeretnék befejezni, és úgy érzem, már ideje lenne megvalósítanom ezeket a dolgokat.:)
A héten vettem egy Lakatos Levente könyvet, amiről majd hozok egy bejegyzést még a héten.
A múltkori könyvkritikám úgy érzem, kicsit keményre sikerült, de nem javítok bele, mert ez a véleményem - hiába húznék ki pár szót, és tűznék a helyükbe valami szebbet, nem változtatni azon, amit gondolok.

A napokban megejtem majd a hajvitaminos bejegyzést is, amit már egy teljes hónapja halasztok. Szívás a lustaság...

Puszi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése