2016. március 21., hétfő

97. Írás, tanulás, edzés

Sziasztok, bogyók!

Írás, tanulás, edzés... és valóban ezekből áll össze egy-egy napom. Meg persze hozzátehetném a házimunkát, főzést is, de ezekre inkább nem is akarok gondolni.:D
Szóval igen, eléggé zsúfoltak mostanában a napjaim, de nem zavar. Sőt! Élvezem minden percét! Mondjuk sokszor olyan vagyok estére, mint egy zombi, de legalább jót alszom - tényleg mindenben van valami jó.
Nos, a tanuláson kívül írok néhány szót a fentebb említett dolgokról.

Írás...
Mióta elkezdtem a Szerelem aláírásra című történetemet, még csak meg sem nyitottam más sztorit a gépemen. Csak erre fókuszálok, nem engedem, hogy bármi bezavarjon. Mióta ezt írom, még olvasni sem olvastam végig egy könyvet, vagy történetet sem. Egyébként 3 kész, 2 félig megírt és 1 elkezdett fejezetem van. Egyelőre annyit árulok el, hogy váltott szemszögek lesznek benne. Két okból döntöttem így: 1, mindkét szereplőm életébe, érzéseibe bele kell látni, hogy minden érthető legyen; 2, akiket megkérdeztem, mind ezt a variációt javasolták. A pasis szemszögek nem lesznek olyan hosszúak, mint amit a főhősnő nézőpontjából írok, legalábbis ez a terv. Persze lehet, ez meg fog változni útközben, ki tudja.:D

Edzés...
Életmódváltás, új célok, új álmok.
Mostanában nagyon megy nekem ez az álmodozás dolog, de igyekszem minél többet meg is valósítani!
Na, de térjünk vissza az edzésre.
Hmm... mit is írhatnék róla?! Igazából a másik blogomon sokkal inkább kifejtem ezt a témát, de megpróbálok ide is pár mondatot írni.
Nos, nem titok, azért kezdtem bele a diétába, edzésbe, mert nem vagyok megelégedve önmagammal. EZ van. Irigylem azokat, akik tökéletesen el tudják fogadni azt az embert, akit a tükörben látnak... hát én nem. Úgyhogy próbálok változtatni rajta.
Hét hete diétázom, 4 hete terembe járok edzeni. Előtte itthon is mozogtam, de egy idő után unalmassá vált, és abbahagytam. Hatalmas erőlöketet ad, hogy van mellettem egy edzőpartner!
Heti ötször edzem, súlyzós illetve kardiós edzéseken veszek részt. Eddig heti egy kardiónapot tartottam, de a héten ezt a számot háromra fogom felemelni, hogy még hatékonyabb legyen a dolog!
Oh, és ha ajánlhatok egy mozgásformát, akkor mindenki, akinek lehetősége van,vegyen részt egy Crossfit órán!

Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése