2016. május 5., csütörtök

98. I'm here again.

Sziasztok, bogyók!

Sajnálom, hogy hosszú hetekig nem jelentkeztem, de semmi időm sem volt. Most ahogy lett, lebetegedtem.:DD De azért írok nektek pár sort, mert már nagyon szégyellem magamat, hogy kakiltam eddig mindenre.:/

Először is azt szeretném, hogy próbálok igyekezni a CON-nal. Talán jövőhéten fel tudom tölteni. Igazából nem tudom, hogy most 1 vagy 2 rész van vissza, de összeszedem magam, és kijavítom nektek.:) Nem tudom, hogy leírtam-e már nektek, hogy megvannak a tervek, azzal kapcsolatban, hogy fogom a CON-t átírni. A hibák és a karakterek javítása lesz az elsődleges szempont, de a történet is némiképp meg fog változni - úgy is mondhatnám, hogy sokkal jobb lesz. Ja, és a címet is meg fogom változtatni. Hogy a francba tudtam ilyen gagyiságot kitalálni?! :D No, mindegy, aki kicsit is ismer, az tudja, hogy nagyon béna vagyok a címválasztásban. :)
Az átírást valószínűleg nyáron fogom megcsinálni, mert először szeretném befejezni a Szerelem aláírásra című történetemet.

A héten megpróbálok még egy bejegyzéssel jelentkezni, de nem tudom, hogy összejön-e. Elég ramaty állapotban vagyok, ráadásul jövőhét csütörtökön megyek KRESZ vizsgára, és még semmit sem tudok.:DD

Csókok, drágáim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése