2016. május 6., péntek

99. Szerelem aláírásra - átírás

Sziasztok, bogyeszok! :)

A tegnapi bejegyzésben leírtam, hogy az írás alatt lévő történetemet szeretném először befejezni. Ez pedig nem más, mint a Szerelem aláírásra. :)
Tudom, hogy eddig még nem nagyon osztottam meg infót erről a történetről, de igyekszem lassan összedobni egy kis ismertetőt, néhány képet, hogy lássátok, min is ügyködöm. :)
Egyébként, Tigi javaslatára csatlakoztam a Világ Bétái csoporthoz, ahol sikeresen találtam magamnak egy olyan előolvasót, aki minden észrevételét elmondja nekem, közli, mi tetszik neki, mit kéne kijavítanom, mivel tehetném szerethetőbbé a szereplőmet stb. Ez az előolvasó nem más, mint Daniel.:DDDDD Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nagyon nevetek most. :D Kicsit vicces, hogy a CON egyik szereplője nevét viseli az előolvasóm is.:D A srác amúgy rettentő hülye, amikor az idióta szövegeit tolja, letudnám ütni, mint a taxiórát - de egyébként bírom.:D
Jó ötleteket ad, amik alapján elkezdtem újraírni az első fejezetemet. Bár nem hiszem, hogy a mai napon sokat tudnék vele haladni, mert még mindig nagyon szarul vagyok. Rohadt nátha ><

Igyekszem a CON új részével, az új sztori ismertetésével, mindennel!

Csóközön~

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy sikerült bétát találnod :)

    VálaszTörlés
  2. Hálás vagyok, hogy ajánlottad a csoportot! :) Igazából neked köszönhetem, hogy sikerrel jártam. :D

    VálaszTörlés