2016. május 25., szerda

103. ASD

Sziasztok!

Először is a jó híreket mondom! Ma átestem az első vezetésemen. Gyerekek, én totál meg voltam győződve arról, hogy rettentő béna leszek, ahhoz képest minden tök simán ment! Még az oktató is megdicsért, szóval teljes a boldogság! :D Pedig tényleg nagyon be voltam szarva...:D

Ma ismét egy döntésem erősödött meg bennem, ami miatt baromi jó kedvem lett, és kaptam egy hatalmas löketet mindenhez. Ezt egyelőre nem tárom fel előttetek, még a barátaim sem tudják, kivéve persze Cincsó. Szóval belehúzok abba, amibe bele kell.:)

Nagy dilemma előtt állok.Menjek-e nyáron dolgozni, vagy sem. Az igen mellé csak annyi érvet tudnék felhozni, hogy lenne pénzem. A nemhez viszont sokkal többet, pl: nem lenne időm írni, nyelvet tanulni, meg igazából semmihez sem, amit szeretnék, és lehet, hogy ezt az uccsó nyaramat itt ki kellene használnom. Hjaj, nehéz döntés...

Ma megint rám jött az álmodozhatnék, na meg a gondolkozhatnék is. Az álmodozást fentebb már megemlítettem. Igazából csak azon agyaltam, hogy a megszokás mennyire át tud bennünk értékelni dolgokat. Gondolok itt pl. arra, hogy mennyire örülünk az új telefonunknak, ami napok után teljesen megszokottá válik. Ez persze teljesen normális, de nem minden esetben feltétlenül jó. Pl. ha egy nagyon különleges dolog válik megszokottá, akkor a varázs teljesen eltűnik, az az apró valami, ami megfogott bennünket semmivé foszlik. Lehet, hogy ez csak számomra ilyen kiábrándító...:'))

És most jöjjenek a rosszak, hiszen az érmének is két oldala van.

Úgy vettem észre, hogy sem a CON befejező része, sem a Szerelem aláírásra nem érdekel titeket. Nem tudom, ennek mi lehet az oka. Nem tetszik a sztori? Vagy mi? Tényleg jó lenne tudnom, de nyilván tisztában vagyok azzal, hogy tök értelmetlen ezen rágódnom, hiszen a kutya nem fog reagálni erre.:')
Nem kritikáért töröm a számat, mert azon már túlléptem, csupán furcsa számomra ez az egész. Legalább annyi visszajelzés jöhetne, hogy jó vagy rossz, amit csinálok.

Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése