2015. november 11., szerda

71. Liebster Blog Awards 2

Sziasztok, megint!

Elég rosszul érzem magam, mert sok idő eltelt mióta megkaptam ezt a díjat, s még nem válaszoltam rá. :/ De most pótlom az elmaradásom!

Először is nagyon szépen köszönöm Selly, hogy én is a kihívottjaid közé kerültem! :) ~ a Selly névre kattintva tudtok eljutni a blogjára~

Már kaptam egy ilyen díjat, de mivel még egyszer megkaptam, azért ismét eleget teszek a kérdéseknek, s kitöltöm.:) Múltkor elmaradt a leírása a díjnak, így most ezzel kezdeném.

A kezdeményezés Németországból indult, a díjat bloggerek adják egymásnak. Leginkább azt szeretnék vele elérni, hogy az olvasók jobban megismerjék a bloggert, illetve megtudják azt is, hogy ő kiket olvas, és kiket ajánl olvasásra. Éppen ezért van egy marketing háttere is, hiszen a blogger tovább is adja a díjat, nem csak megkapja.

A liebster szó jelentése egyébként kellemes, értékes, legkedvesebb, amely utal arra, hogy az odatévedő szívesen jár vissza az adott blogra, éppen ezért ajánlja. Fontos megemlíteni, hogy a lánclevelekhez hasonló módon terjed, és a jelölés során nincsen semmilyen tartalmi megkötés. Nem csak könyves, filmes blogok kaphatják meg, hanem oda lehet ítélni egy kismama-blognak vagy egy gasztroblognak is. A jelölésekkel elárulja a blogger magáról, hogy melyek azok a területek, amelyekről szívesen olvas. A Liebster Blog Awardot egyébként nem kötelező továbbadni, de felesleges megszakítani a láncot, hiszen ez mindenkinek elismerést jelent, és ha valami tetszik, akkor dicsérjük meg nyugodtan. Díjat adni pedig szép gesztus.

A díj kötelezettséggel jár, melynek itt vannak a szabályai. Fontos, hogy a szabályok változhatnak, maga a blogger változtathat rajtuk.
~ Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztba a blogját
~ Írj 10 olyan dolgot magadról, amely nem köztudott
~ Válaszolj a jelölő által feltett kérdésekre
~ Nevezd meg az új jelölteket, tegyél fel nekik 10 kérdést
~ Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled



Újabb 10 érdekesség:

1. Ha túl sok időt töltök egyedül, hajlamos vagyok arra, hogy bedepizzek. Ilyenkor szinte egész nap alszom, nem eszem, csak bámulom a falakat.

2. Rózsaszín mániás vagyok.

3. Régebben nagyon nehezen barátkoztam. Ma már könnyebben megy, de még mindig nehezen nyílok meg az embereknek.

4. Amióta megismertem Pelargonie-t, azóta úgy érzem, sokkal komolyabb lettem. Sok dologban felnyitotta a szememet, meghallgatott, segített, igazi barátom volt. E rövid idő alatt, mióta ismerem, sokkal többet tett értem, mint jó néhány barátom, akiket évek óta ismerek. E mellett nagyon tisztelem, és rajongok érte ~ hogy lehet valaki ilyen tehetséges?!:DD

5. Dorcsuszt lassan 7 éve ismerem, bár volt egy időszak, amikor megszakadt a kapcsolatunk  ~ az én hibámból.

6. Rettenetesen félek a fogdokitól. Ennek az oka, hogy általános iskolában a suliorvos egy szadista volt, aki érzéstelenítés nélkül fúrta-tömte a fogam, majd következő évben az EGÉSZSÉGES fogammal ugyanezt akarta megcsinálni. ~hasonló jó élményeket kívánok a kedves doktornak.

7. Az öcsémet mindig a bátyámnak nézik. Ő idősebbnek néz ki a koránál, én pedig fiatalabbnak. ~ no persze vakolat nélkül.

8. Én vagyok a legalacsonyabb a családban, amit nagyon utálok. A tíz évvel fiatalabb unokaöcsém már csak fél fejjel alacsonyabb nálam... ~ De még él bennem a remény, hogy nőni fogok!:D

9. Utálom a lazacot. ~ Amikor először ettem, finomnak tartottam, ám mikor másodszorra láttam hozzá, majdnem kidobtam a taccsot. Ma már az illatát sem bírom. Komolyan felfordul tőle a gyomrom. Sok ételt nem szeretek, de ilyen erős undort semmi más nem kelt bennem.

10. Imádok pizsamában lenni! Ha lehetne, folyton csak azt viselnék. *o*

A 10 feltett kérdés, s a válaszaim:

1. Hány éves voltál, amikor elkezdtél írni, és minek a hatására döntöttél úgy, hogy "pennát ragadsz"?
14 éves voltam, amikor az első történetem papírra vetettem. Tunéziában voltunk nyaralni, és úgy gondoltam, hogy néhány élményt muszáj leírnom, különben az emlékek az évek múltán megkopnak, és már nem lesznek olyan kedvesek. - Talán másfél hónap telt el, mióta megtaláltam ezt a bizonyos irományt, és rettentő jót vidultam rajta.:D

2. Milyen gyakran olvasol könyvet, fanfictiont, egyéb más történetet? Könyv esetében átlagosan mennyi idő alatt olvasod el az adott művet?
Hm... mostanában muszáj gazdálkodnom az időmmel, így azt mondanám, hogy nem sűrűn. Alapjáraton szinte naponta elolvasom a számomra érdekes írásokat.
Ha egy nagyon izgalmas könyvet tartok a kezembe, akkor egy nap alatt kivégzem - függetlenül attól, hogy milyen hosszú. Ilyen volt legutóbb a Da Vinci kód, amit egy pillanatra sem tudtam letenni. Ha a könyv átlagos, max. 2 nap.

3. Melyik országban élnél szívesen? Miért az adott országban szeretnél élni, és mit dolgoznál ott?
3-4 hely is van, ahol szívesen élnék, ezekből az egyik Japán. Maga az ország, az emberek viselkedése tetszik, az, ahogy a múlt a jelennel együtt veszi ki részét a mindennapokból. Hogy mit dolgoznék ott? Legfrissebb gondolatom az, hogy tolmács legyek, így ezt mondanám.:)
Emellett Amerikában is szívesen élnék, vagy akár Hawaii-n.

4. Tegyük fel, hogy találkozhatsz egy általad választott hírességgel, és feltehetsz neki egy kérdést. Ki lenne az, és mit kérdeznél tőle? 
Ez fogós kérdés, nem is igazán tudok rá válaszolni.:D Szívem szerint Ben Barnest mondanám, akit a világ legjobb pasijának tartok, de valószínűleg megnyikkanni sem tudnék.:D

5. Az írást egyszerű hobbiként tartod számon, vagy a jövőre nézve komolyabb terveid is vannak vele?
Nagyon boldog lennék, ha egyszer egy könyvesbolt polcain láthatnám a műveimet.:) Persze még sokat kell tanulnom, fejlődnöm, de örülnék, ha egyszer kiadnák a műveimet.:)

6. Ha kifognád a mesebeli aranyhalat, mi lenne a 3 kívánságod?
1. Egészséget és örök fiatalságot kérnék a barátaimnak, családomnak, magamnak.
2. Legyen béke a földön, az emberek ne öldössék egymást.
3. Újabb 3 kívánságot.

7. Melyik tulajdonságodra vagy a legbüszkébb? Miért?
Nagyon segítőkész vagyok, ám sok esetben ez csak egyirányú. Ennek ellenére ilyenkor mindig úgy érzem, hogy én mindent megtettem, s elégedett vagyok magammal, hiszen emberségesen, önzetlenül, kedvesen viselkedtem.

8. Melyik filmben szerepelnél/szerepeltél volna? Miért?
Trónok harca (bár ez sorozat, nem film) - mert rohadt izgalmas, és egy olyan korban játszódik, amelyért oda és vissza vagyok. *.*

9. Mi a kedvenc ételed? 
Ananászos csirke, és a hamburger. Nyamm~

10. Hiszel a természetfelettiben?
Igen! Sok-sok olyan dolog történt, ami miatt hiszek benne.

A jelöltem: Dorcsa 

A kérdéseim:
1, Mi az álmod? Mi terelt ebbe az irányba?
2. Ha egy napig valaki más bőrébe bújhatnál, kit választanál?
3. Milyen hiperszuper képességet szeretnél?
4. Mit gondolsz az örök életről? Bevállalnád?
5. Ha egy nap beállítana hozzád egy bizonyos rapper, akinek R-rel kezdődik a neve, mi lenne a reakciód?
6. Szerinted mitől lenne jobb a világ?
7. Ha rajtad múlna, hogy visszahozzák-e a régi ruhákat a divatba - főzők, szoknyák stb. - mit válaszolnál?
8. Szeretnél híres lenne? Ha igen, mivel válnál azzá? Ha nem, miért nem?
9. Az ember milyen idősen éli fénykorát? Miért?
10. Ki az, aki inspirálón hat rád?

Csóközöm~

2 megjegyzés: