2015. november 17., kedd

73. Péntek 13

Bogyók!

Először is azzal kezdeném, hogy ezt a blogot, nem azért hoztam létre, hogy politikával, és a világ dolgaival foglalkozzam, kifejtsem a véleményem, de úgy érzem, már nem tudom magamban tartani az érzéseimet.
Amikor szombat délelőtt értesültem arról, hogy mi történt Franciaországban, teljesen ledöbbentem, lesokkolt a hír. Ahogy egyre több oldalon ütköztem abba a hírbe, hogy mennyi halott van, hogy micsoda undorító dolgot követtek el a terroristák, mennyi ártatlan embert öltek meg, mennyi családot tettek tönkre, mennyi jövőt romboltak porig, a sírás kerülgetett. Elképzelni sem lehet, hogy azok az emberek mit éltek ott át, milyen érzések kavarogtak bennük, amikor látták meghalni a szeretteiket, vagy a körülöttük lévő ismeretleneket. Rettenetes, elszomorító, s egyben felháborító is. Hogy tehet ilyet valaki? Hogy gondolhatja egy ember, hogy van joga ahhoz, hogy embertársának elvegye az életét?! Nyilván tudom, miért történt a dolog, mi áll a háttérben, ezt nem is részletezném, hisz valamennyien tudjátok. Csupán azt tudom mondani, hogy mennyire megrázott a dolog, s azóta csak ezen kattogok. Azon, ami történt, s ami ezek után történhet... A többi dolgot megtartom magamnak, de ennyit muszáj volt leírnom.

Ígértem, hogy hétvégén lesz friss, de ez nem történt meg, pontosan a fentebb leírtakból kifolyólag. Egyszerűen nem tudtam koncentrálni, nem ott jártam agyilag, ahol kellett volna, így nem is vesződtem vele. Egyelőre nem ígérek semmit, de a héten próbálom pótolni az elmaradást.


Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése