2015. december 16., szerda

78. Élek még, jelentem

Halihó!

Sajnos nincs túl sok időm, de gondoltam, megejtek egy gyors bejegyzést. Nem lesz benne semmi eget-rengető dolog, ahogy mostanában egyik bejegyzésemben sem volt, de most csak ennyi telik tőlem.
Jelenleg egy történetemet sem írom, bár a Borzongást a napokban biztosan előveszem, mert van hozzá néhány ötletem. A CON frissítése majd valamikor jön.

Múlt hét óta náthás vagyok, fáj a torkom, de a közérzetem nem rossz. Tegnap előtt találkoztam Évussal, ami még dobot is egyet a hangulatomon, hiszen imádom a drágát. Jó volt végre sokat beszélgetni, nevetni - említettem már, hogy imádom?! :D Ahogy nemrég leírtam, nem ismerem régóta, mégis ő az egyik legjobb barátnőm.
A barátok szóról egy csomó gondolat ötlött most a fejembe, de jelenleg nincs annyi lelkierőm, hogy most kifejtsem, úgyhogy ez marad későbbre.

A tanulással haladok, olvasok is. Ma a Pillangót olvastam el, ami nagyon tetszett, bár néhány helyen a régies, paraszti szavaktól nevethetnékem támadt. - A Gulliver utazásai után felüdülés volt olvasni, amivel mindössze annyi bajom volt, hogy a harmadik utazása során azok a lények gusztustalan kísérleteket csináltak, és sajnos túl jó a képzelőerőm.:')
Ma még tervezek egy kis tanulást, valószínűleg törizni fogok, de még bármi történhet.:)

A She Was Pretty ajánlóját megpróbálom a napokban befejezni és feldobni - utálom, hogy mindennel el vagyok csúszva. ._."

Remélem, nektek jól telnek a napjaitok, és várjátok a karácsonyt!:)

Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése