2015. december 23., szerda

79. Nem lesz friss karácsonyra, sorry

Halihó, mindenki!

Egen, a cím magáért beszél, valószínűleg nem lesz karácsonyi friss meglepi. Sajnos ennek az oka, hogy túl sok dolgom van, az a karácsonyi cécó minden időmet elveszi. Próbálok a héten egyet majd frissíteni, de nem ígérek semmit.

A Borzongással haladok, szerintem egész jól. Bár már 4 napja akarok megírni egy bizonyos jelenetet, de még csak most jutottam el az első pár sorához - ahogy írok folyton rám jön a szófosás, és mindig eszembe jut valami új gondolat, amit bebökök a sorok közé.

Ma totál katasztrófa volt a napom, estére sikeresen ki is buktam. Minden volt, amit el lehet képzelni: hiszti, könnyek, hiszti, kiabálás, hiszti, veszekedés, hiszti és hiszti. Fürdés után úgy jöttem fel a szobámba, hogy totál szar kedvem volt. Fb-n láttam egy idézetet, ami meghozta a kedvem egy kis könnyű olvasmányra, úgyhogy bele is vágtam. AHogy faltam a sorokat, újra rádöbbentem, hogy az olvasás a legrosszabb hangulatból is ki tud rántani, és elfeledteti velem az egész napos szarságokat. A szar valóságból egy sokkal szebb világba léptem át, ahogy olvastam a sorokat, s csak az tűnt fel, hogy hangosan kacagok a szereplők párbeszédeit fürkészve.

Holnap vagy holnap után megpróbálok jelentkezni, addig is jó szünetet mindenkinek!

Ch~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése