2015. december 1., kedd

75. Aktuális helyzet

Sziasztok!

Ma elég jó napom volt, sikerült sokat tanulnom, elég jól haladok, azt hiszem. Holnap újabb kötelezőnek veselkedem neki, bár még mindig az Anna Karenina hatása alatt vagyok. Nagyon sok kusza gondolat van a fejemben a regénnyel kapcsolatban, az olvasottak rendkívüli módon beindították a tekervényeimet, és szüntelen gondolkozom. Anna személyisége rengeteg kérdést fogalmazott meg bennem, leginkább úgy tudnám kifejezni magamat, hogy egy mellette és egy ellene érvekkel címszavazott táblázatot rajzolnék. Sok dolog, tényleg rengeteg, nem hagy átsiklani az olvasottakon, szinte minden negatívumra feltudnék hozni egy pozitívumot, ami miatt a negatívnak nyilvánított dolog is más világításba kerülne - és fordítva is ugyanígy van. Szóval hűha. Ennyit még egy regényen sem agyaltam, s próbáltam megérteni a főhős dolgait. Persze, nyilván azt értem, hogy mi miért történt, de ez a dolog úgy érzem, annál több, minthogy kijelenthetjük: Anna a helyzete miatt öngyilkos lett. No, abbahagyom, mert azt hiszem, több oldalas eszmekifejtést tudnék írni ezzel a témával kapcsolatban.:')

Ma semmi felesleges dologra nem volt időm, ám írni sem írtam. Ennek annyi az oka, hogy kissé megakadtam, nem igazán tudom, mit írjak, úgyhogy egyelőre áll a történet.
A CON 42. fejezetének az első javítása megtörtént, úgyhogy talán a hét végén, jövőhéten feltöltöm majd ezt.

Azon gondolkozom, hogy az írás alatt lévő történetemnek lehet, keresek előolvasókat. Itt nyilván olyan személyekre gondolok, akik nem csak elolvassák, hanem részletesen véleményeznek is, a kritikában pedig kitérnek a negatívumokra, azokra a pontokra, amelyeken finomítani kellene. Évuci már mondta, hogy elolvassa a meglévő 4 fejezetet, de szegényemnek annyi gondolja van nélkülem is, hogy nem akarom zargatni ezzel:')

Próbálok minél többször írni, ahogy a FB oldalamra is.

Csók~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése