2016. január 2., szombat

83. She was pretty

Sziasztok, bogyók!

Ma végre egy élménybeszámolót hoztam, amelynek a témája a She Was Pretty című dorama.
Azzal kezdeném, hogy I-M-Á-D-T-A-M! Az összes részét, az összes percével együtt! Eddig nem volt még olyan dorama, ami ennyire elnyerte volna a tetszésem, és ennyire vártam volna egy-egy részt. Tényleg, számomra tökéletes volt. Minden pillanatában pont annyi volt benne, amennyit a szitu elbír, nem volt túlbonyolítva, sem a végtelenségig húzva a részek száma.

Cím: She Was Pretty
Részek száma: 16
Részek hossza: 1 óra
Kategória: Romantikus

Az alaptörténetünk arról szól, hogy Kim Hye Jin, aki gyermekkorában szép volt, az idő folyamán elvesztette pazar szépségét, és senkinek sem kellett, nehezen talált munkát. Egy napon mailt kap egy fiútól, akit kiskorában ismert, védelmezett, aki az első szerelme volt. Egy kis duci srácra számít a csaj, a pasi pedig egy bombázóra, így történik meg az, hogy a férfi nem Hye Jint szólítja le, hanem egy másik nőt, akiről azt hiszi, hogy ő az. A lány rettentő csalódott lesz, és zavarni kezdi az, hogy nem szép. Maga helyett legjobb barátnőjét Ha Ri-t küldi, így a férfi abban a hitben fog élni, hogy Ha Ri Hye Jin. A dolgok akkor kezdenek bonyolódni, amikor ugyanazon cégnél kezdenek el dolgozni.


Az alaptörténet pazar, a szereplők szerethetőek, sok vicces rész van a történetben. A szereplők közül tényleg nem tudnék kiemelni olyant, aki a maga módján ne lett volna szimpatikus. Arra külön kitérek, hogy az őrült riportert Siwon *---* játssza. :D És amellett, hogy baromi jó pasi, jó énekes, jó táncos, remek színész is. Az általa alakított Kim riporter az egyik legszerethetőbb karakter volt. Vicces volt az elejétől kezdve, de a poéngyáros srác mögött hamar észre lehetett venni az érzékeny, érzelmekkel teli férfit. Amikor látszott, hogy kedveli Hye Jint, azért kezdtem imádkozni, hogy ők jöjjenek össze a végén, persze láttam, hogy kevés esély van rá. Amikor pedig minden tisztázódni látszott a régi szerelmesek között, hirtelen elfeledtem, hogy Kim riporternek és Hye Jinnek szurkoltam, mert rohadt édesek voltak együtt.
Általában, ha filmet vagy sorozatot nézek, nagyon hamar rájövök a dolgokra - most viszont óriásit koppantam. A főszerkesztő unokaöccsének Kim riportert gondoltam, míg a Ken nevezetű írónak magát a főszerkesztőt, hiszen elég sok olyan utálás és infó volt, amikből ezeket a következtetéseket vontam le. Amikor aztán a 15. részben előbb kiderült, hogy ki az unokaöcsi, majd Ken személye is tisztázódott, ledöbbentem. Tátott szájjal bámultam Siwont a képernyőn keresztül, amikor Kenként mutatkozott be. Atyaisteeen! :D Szóval igen csavaros volt a történet, a kiszámítható részeken kívül voltak megdöbbentő pillanatok is.

Csak ajánlani tudom, hiszen nem csak romantikus, hanem vicces és néhány helyen elgondolkoztató is.

Nézzétek, imádjátok! *-*

Chu ~

Ui: Sikerekben és élményekben gazdag új évet kívánok mindenkinek! :) Olvassatok sokat, kalandozzatok minél többet a sorokban megbúvó csodás helyeken! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! ^^ Neked is Boldog Új Évet! Hű, most már tényleg nagyon kíváncsivá tettél! *-* Alig várom, hogy elkezdhessem nézni! :D

    Ui.: Kívánom, hogy ez az éved is sikerekben, ihletben és olvasókban gazdag legyen! <3

    AnnMary

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! *.*
      Először is: nagyon megtisztelő, hogy írtál nekem, totál boldog vagyok! :D Örülök, hogy fellestél a blogomra, annak meg duplán, hogy tényleg érdekel a dorama, amit már ajánlottam neked! :D Tényleg érdemes megnézni, mert nagyon jóó! :D Ha megnézted, mondd ám el a véleményed! :D
      Neked is nagyon Boldog Új Évet! Sikerüljön minden, amibe belekezdesz, és legyél boldog! :)
      Nagyon köszönöm a jókívánságaidat, igyekszem tenni azért, hogy fenntartsam az olvasóim figyelmét. :) Az ihlet meg reméljük, hogy jönni fog magától! :D

      KÖszi, hogy írtál, angyal vagy! <3

      Becca

      Törlés