2016. január 6., szerda

84. Kylie Scott - Lick

Sziasztok, Bogyók!
Tegnap este - ma éjjel olvastam egy regényt, amiről szeretnék beszámolni nektek.

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte.
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellett egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!




Totálisan vegyes érzések vannak bennem a könyvvel kapcsolatban. Bármennyit is gondolkozom, nem tudok zöld ágra vergődni, és egyértelműen kijelenteni, hogy tetszett vagy nem tetszett. Leginkább úgy tudnám megindokolni ezt a két út között való gondolatokkal teli sétát, hogy felsorolom azokat a dolgokat, amik bejöttek, és azokat, melyek nagyon nem tetszettek, vagy totálisan abszurdnak tartottam őket. 

Pozitív dolgok: 
Tetszett a csaj talpraesettsége, szókimondósága. Nem az elveszett csajok táborát erősítette, hanem inkább azokét, akik még akkor is találnak megoldást, vagy van egy b tervük, amikor más már a sarokban ülve bömböl.
Imádtam a humort, ami az egész regényben jelen volt - azt hiszem, ez volt az első olyan könyv, ami olvasása közben ilyen sokat nevettem és kuncogtam. Imádtam a vicces, szarkasztikus részeket, bőven tudtam csemegézni a humorból.
Az alapsztori izgalmas, szerintem egy olyan témába kezdett bele az írónő, amiből baromi sok mindent ki lehet hozni, és nem feltétlenül tudja az olvasó, hogy a vége pozitív vagy negatív lesz, hiszen egy rocksztárral nem éppen könnyű a szerelem. Továbbá ezt az alapot több irányba is el lehet mozdítani: az érzelmekkel, kétségekkel, szívfájdalommal, boldogsággal teli világ felé, és természetesen a kicsit kalandosabban, fordulatokkal teli irányba is. 
Az érzelmi hullámzásban nem volt hiány - bár ebben néhány dolog nagyon böki a csőröm, amit lejjebb kifejtek -, számomra életszerűek voltak a veszekedések, a szakítás, a fájdalom, amit a lány átélt.
Örültem, hogy végre az én korosztályom van a középpontban, nem a 16-17 évesek. Szóval, azt hiszem, kaptam egy kis reményt, hogy nekem is legyen majd tündérmesém, és szőke hercegem fehér lovon. xP

Negatívumok: 

A legnagyobb fekete pontot nálam a történet egyértelműen azért kapta, mert baromira részlet gazdag volt az erotikus részek leírása. Nem túlzok, minden zaftos részlet bele volt szőve a sorokba. Ez pedig engem baromira zavart. Nem úgy ültem neki a könyvnek, hogy majd betekintést nyerhetek abba, hogy pár nap alatt hány fajta pózban csinálja meg a csajt, vagy éppen, hogy részletgazdagon olvashatom, ahogy orálisan kielégítik egymást. Amikor az első mondatot elolvastam, majd láttam, hogy folytatás is van, egy hatalmas BASZD MEG csúszott ki a számon. Ha nem lett volna benne más szembeötlő hiba, akkor is számomra elvesztette volna  a varázsát a regény. Ez volt a legnagyobb csalódásom a regénnyel kapcsolatban; de menjünk tovább.
Teljesen valószerűtlennek és kizártnak tartom, hogy valaki 5 nap alatt totál szerelmes legyen. Ki van csukva - max. majd akkor hiszem el, ha átélem ezt az érzést... - no comment.
Abszolúte hihetetlen volt, ahogy órák alatt szinte beleszerettek egymásba, majd a válási papírok kitöltésének meghiúsulása utáni napon már nem is akartak elválni. Jó, oké, ezt még betudhatjuk annak, hogy végül is erről szólt a történet, tehát ebbe annyira nem is kötök bele. 

Nos, mint már fentebb említettem, nem tudom, hova soroljam a könyvet. A történet egyébként szerintem tökéletesen megállja a helyét a romantikus dolgok között: a csaj, aki gyorsan beleszeret a pasiba, ám neki nem megy olyan könnyen a szerelem a múltbéli csalódása miatt - mert csak a pasik csalódhatnak, és igen, csak ők játszhatják el ilyenkor a hattyú halálát, mert nyilván minden nő ugyanolyan gonosz... -, és természetesen megjelenik a kísértő nőszemély is, aki a csodás idillt megtöri. Ezután a szokványos szenvedés, majd a kibékülés kezdeményezése, végül a csodálatos boldogság jön el. Szóval, a tipikus romantikus sablon, ennek ellenére élvezhető.
Ha a túlzottan részletesen szexuális leírások nem kapnak helyet a regényben, egyértelműen azt mondtam volna, hogy tetszett, annak ellenére, hogy nem volt túl sok történés; az érzelmeken volt a hangsúly. 

Ezzel nem akarom elvenni senki kedvét, mert attól, hogy nekem nem tetszett a túlzott részletesség, másnak még bejöhet. Ha szeretitek a humorosabb történeteket, akkor egy próbát mindenképp megér. A fiatalabb korosztálynak viszont nem ajánlom, mert NAGYON részletes. 

Csóközön~

2 megjegyzés:

  1. Cio! Én személy szerint imádtam! XD nekem tezszet. XD Nagyon vártam már a megjelenését. XD

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D
    Hát ízlések és pofonok. :D Lehet, hogy még bennem van, hogy mostanában túl sok komoly mondanivalójú könyvet olvastam, amikbe belekötni sem lehet, csak töprengeni az olvasottakon, és közben magasztalni az írót. :)
    Nem volt rossz, csak azok a fent említett részek nálam elvették a varázsát. :)

    Egyébként örülök, hogy olvasod a blogom! :D

    VálaszTörlés