2016. január 16., szombat

87. Könyvek

Halihó!

Ma két bejegyzés lesz, mert szeretnék egyrészt egy kis könyvértékelést írni, másrészt azért beszámolnék az uralkodó helyzetekről. Kezdjük az utóbbival.

Kedden megkaptam a könyveimet. Persze, előtte elkellet intéznem egy telefont, de a lényeg, hogy megkaptam.
Totál be voltam zsongva, amikor kinyitottam a dobozt. Vártam a megrendelt könyveket és kíváncsi voltam az ajándékra is. Igazából a meglepitől kicsit tartottam, mert féltem, hogy az Alkonyat egyik része lesz.:DD De szerencsére nem kaptam egy gyémánként csillogó vámpírokról szóló könyvet sem, halleluja.
Úgy terveztem, hogy nem most fogom kiolvasni a könyveket, hiszen tanulnom kell + féltem, hogy bezavarnának a Borzongás írása közben. Tudtam tartani magamat. Körülbelül 2-3 órán keresztül, aztán győzedelmeskedett a kíváncsiságom és az olvasásszeretetem; szó szerint rávetettem magam az új szerzeményeimre. Már mindhármat kivégeztem... 
Szeretnék majd mindegyikről egy rövid kis véleményt írni - a Luxen sorozatnál tervezem, hogy az első 2 részről is írok majd. 

Ezen kívül nem történt túl sok említésre méltó dolog. Tanultam, olvastam, próbáltam írni - ami a héten annyira nem ment, nem azért, mert nem volt ötletem, csupán nem bírtam megülni a gépem előtt és nyomkodni a billentyűket.
Az alvás problémák ebben a pár napban mintha kicsit elhagytak volna - kb. 2 napja tudok normálisan pihenni, ami baromi boldoggá tesz.
Borzongás... Kicseszett sok ötletem van, de valamiért nem tudom rávenni magam, hogy leírjam... Nem tudom, hogy ez szimpla lustaság vagy valami más. Azt viszont tudom, hogy zavaró - nem kicsit. 

Asszem, ezzel a "nyerjünk betekintést Becca világába" című bejegyzés végére értünk. A következő bejegyzésben az egyik könyv értékelése lesz - már alig várom! :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése