2016. január 9., szombat

85. Novella

YO!

Tegnap írtam egy novellát, amit már megtalálhattok AFS-en. Holnap valószínűleg frissítem a CON-t is.

CON...
Nos, elég sokat gondolkozom mostanában ezen a történeten. Nem kezdtem még el a folytatását, és nem is tudom, mikor fogom, ha egyáltalán elkezdem.
Baromi egyszerű az oka: nem élvezem írni. Márpedig nem fogok olyant csinálni, ami nem tölt el boldogsággal, amit csak nyűgnek érzek. Azért kezdtem el írni, mert kikapcsol, boldog vagyok közben; nem fogom ezt feladni, és kényszerből megírni valamit, csak mert igény van rá. Legutóbb is több órán keresztül ültem a gép előtt, és kb. 3 sort tudtam hozzáírni, majd utána még ahhoz sem volt kedvem, hogy a többi történetem folytassam...
Kiábrándultam ebből a történetből, mert rengeteg hiba van benne. Persze közben, azért közel is áll a szívemhez, hiszen régebben szerettem írni, és ez volt az első saját szereplős történetem, amit publikáltam, s ha nem így teszek, akkor most nem tartanék ott, ahol, nem kaptam volna hideget-meleget, nem fejlődtem volna. 

A Borzongás írása folyamatban van, de az írás mellett lassan elkezdem javítani, és néhány dolgot átírok benne. Szeretem ezt a történetem, ez a sztori áll a legközelebb a szívemhez. 

Tegnap-ma néztem két filmet, amiről később talán hozok majd beszámolót. / Rubinvörös, Zafírkék /


Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése