2016. február 6., szombat

89. I'm here

Sziasztok cukorborsók!

Sikerült néhány dolgot hamarabb lezárnom magamban, mint gondoltam, és több dolgot is elrendeztem magammal. Nem akarok senkit untatni azzal, hogy a saját belső harcomról írok, úgyhogy ezt hanyagolnám is. :)
Az elmúlt napokban sok-sok olyan inger ért, ami pozitívan hatott rám - főként az írás terén. Nem tudom, hogy meddig fog kitartani ez az egész, de próbálom minél jobban elnyújtani, mert tényleg fontos nekem az írás. Arra is rájöttem, hogy bármilyen szar kedvem is legyen, ez az egy kapaszkodó mindig ott van nekem, ami képes depiföldről visszarántani, és arra sarkallni, hogy előre pillantsak, és próbáljam mindenből a jó dolgokat kiszűrni. Asszem a mentsváram az írás.:) Eddig is tudtam, hogy imádom gyártani a történeteket, de nem gondoltam volna, hogy ennyire meghatározó része az életemnek. Mégis a tudat, hogy van valami, amit nem tudok megunni, elég megnyugtató és boldog vagyok tőle.

Nos, a mai bejegyzés egyik okát fentebb letudtam, most jöjjön a másik ok.

Évus nagyon cuki módon egy kihívásnál engem is megemlített kihívottnak, amit persze megtisztelve elfogadok tőle, és kész vagyok válaszolni arra a baromi sok kérdésre. :D

El is kezdem...

Mi a keresztneved? 
Rebeka

Vannak beceneveid?
Yep. Rebi, Rebus, Bekka

Milyen most a hajad?
Szöszi

Milyen magas vagy?
Hogy milyen alacsony?! 167 cm.

Telefon vagy fényképező? 
Telefon

Narancs vagy alma?
Alma

Van most valaki, aki tetszik?
Niincs

Fiúbarátok vagy barátnők?
Mindkettő, bár nálam még mindig a barátnők a nyerők.

Van piercinged vagy tetoválásod?
Van egy piercingem.

Pepsi vagy Coke?
Kátrány vagy kátrány? Éljen a víz!

Voltál már repülőn?
Többször is, és imádom!

Jelenleg párkapcsolatban vagy?
Neem

Volt már autóbaleseted?
Sajnos volt.

Ha valakit magadhoz teleportálnál most, ki lenne az?
Asszem David Gandy.:'D Órákon át elbámulnám.:D

Tudod, kik az igazi barátok?
Persze. Sok csalódás kellett, de megtanultam, hogy kik azok, akikre mindig számíthatok.

Van olyan ember az életedben, aki rossz irányba változott?
Természetesen... van olyan, akinek az életében nincs?!

Vannak titkaid, esetleg őrzöd mások titkait?
Yep-yep

Van valaki, akit nem kedvelsz?
Ez egy igen vicces kérdés. :D Persze, hogy van. Bár sok esetben elég jól tudom leplezni az unszimpátiám, de ha egy olyan ember van a közelemben, akit tényleg nagyon rühellek, azt nem tudom leplezni.

Akarsz gyereket?
Maaajd egyszer a távoli jövőben, igen. A közeljövőben pedig bőven beérem a kiskutyámmal.:D

Meg akarsz házasodni?
Mindenképp!

Szeretnél utazni?
Yep

Melyik a jobb: tartós kapcsolat, vagy egy éjszakás kaland?
Aki ismer, annál fel sem merül ez a kérdés, aki pedig nem tudja, annak rögtön megírom: tartós kapcsolat.

Legjobb barát:
Cincsó, Évus

Első szerelem: 
Márk, és nagyoon nem akarok rá emlékezni.:D - ahogy a többi exemre sem.

Első szó:
Nem. Azt hiszem, már akkor kialakult nálam az örökös tiltakozás, az önfejűség és a harci kedv. Azóta is buzgón hangoztatom ezt a szót.:D

Különleges tehetséged?
Akármennyit is agyalok rajta, nem tudok rájönni.

Akivel legutóbb beszéltél:
Húgom

Akivel legutóbb chateltél:
Évus

Akivel legutóbb filmet néztél?
Unokaöcsém

Amit legutóbb ettél:
Csirkemell, főtt brokkolival, főt répával.

Film vagy sorozat, amit legutóbb néztél:
Elizabeth című 1999-es film.

Zene, amit legutóbb hallgattál:
Jessie's girl - Cory Monteith 

Valami, amit legutóbb vásároltál: 
Pink színű Sony fülhallgató.

Akit legutóbb megöleltél:
Nem emlékszem. - asszem, ebből is látszik, hogy milyen gyakran ölelkezem.:'))

Kedvenc:
- Ital: vííz, vííz, vííz
- Étel: ananászos csirke, hamburger
- Virág: liliom, rózsa
- Állat: panda
- Film: nincs kedvencem
- Tantárgy: irodalom, történelem

Jelenleg:
- Eszel valamit? neeem
- Iszol valamit? yep, teát, mert fáj a torkom
- Hallgatsz valamit? aha, a papagájom utánzó hangjait
- Ülsz vagy fekszel? ülök
- Terveid a napra: végigolvasni a Borzongást, majd folytatni, hogy végre kibillenjek a bénázásból, és újra gőzerővel tudjak írni
- Vársz valamire? akár minden nap, ma is várok egy csodára

Az ideálod
- Magas vagy alacsony? magas
- Idősebb vagy fiatalabb nálad? idősebb
- Romantikus vagy spontán? inkább spontán
- Bajkeverő vagy visszahúzódó? bajkeverő

Volt már olyan, hogy...
- Elvesztetted a szemüveged? hál' Isten, nem.
- Elszöktél otthonról? a-a
- Összetörted valaki szívét? yep
- Eltört valamid? soha semmim nem tört el
- Veszekedtél egy barátoddal? persze
- A barátaiddal elmentetek a strandra? yep
- Több kilométert futottál? természetesen, főleg, amikor kézilabdáztam
- Szerelembe estél? nem tudom, ma már nem tudom megmondani, hogy az szerelem volt-e, vagy csak annak véltem magam
- Összetörték a szíved? nem emlékszem
- Nagyon leittad magad? yep
- Tetszettél valakinek, de ő nem volt az eseted? yep
- Úgy tettél, mintha boldog lennél? heti hét napból négyen ezt játszom
- Találkoztál valakivel, aki megváltoztatott? yep
- Betegnek tettetted magad? nem is egyszer volt ilyen
- Egy apró dolgon nagyon kiakadtál? nő vagyok, naná, hogy volt ilyen
- Átlépted az országhatárt? yep
- Összeverekedtél valakivel? yep
- Kipróbáltál valamit, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de tévedtél? bizony, volt ilyen
- Megbántad egy döntésedet? nem is egyet, de nem lehet rajtuk már változtatni, szóval elfogadom őket


Hiszel
- Önmagadban? is-is
- A csodákban? yep, és nagyon várom a saját csodámat, ami eléggé várat magára :D
- A szerelemben első látásra? nem
- A Mennyországban? igen
- A Mikulásban? naná, hiszen tök hihető, hogy egy éjszaka alatt a repülő rénszarvasok vontatta szánon körbeutazza a Földet, és mindenkinek ajándékot ad! Ki az a baromi, aki ebben kételkedik?:D
- A földönkívüliekben? igen, de nem szeretnék egyel sem találkozni, hacsak nem olyanok, mint Damon a Luxen sorozatból :D
- Az angyalokban? igen
- A szellemekben? igen

Az én jelöltem, ezáltal kihívottam, Dorcsa. Ismét téged ért a megtiszteltetés! :DD


Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése