2016. február 13., szombat

91. Borzongás

Sziasztok, bogyeszoook!

Csodás hírem van!

Teljes gőzzel írok! De tényleg, szó szerint! Ugyanis sikerült totális rekordot döntenem, mind azzal, hogy mennyi időt töltök írással, mind azzal, hogy mennyit sikerült begépelnem.
Nos, körülbelül este hétkor kezdtem el írni, és kisebb megszakításokkal 1-ig írtam. (most van 1:08, szóval nemrég hagytam abba) Ez idő alatt pedig nem kevesebb, mint 12 és fél oldal született meg!
Még sosem írtam egyhuzamban ennyit, sosem foglalkoztam ilyen sok időn keresztül az írással, ráadásul ennyire könnyen sem jöttek a szavak és a gondolatok. Nagyon furcsa volt, hogy csak írok és írok és írok, és még mindig tele van a fejem a folytatással. Nagyszerű érzés! Igazából még szívesen írnám a további oldalak és történéseket, de az ujjaim már eléggé merevek, és sok szót elírok. Úgyhogy a további írás délutánra, illetve estére marad.
Jesus, nagyon fel vagyok pörögve! Látjátok, erről beszéltem! Sosem tudnék lemondani erről a felemelő érzésről! Olyan, mint egy drog, csak teljesen legális!

Lehet, hogy ez a bejegyzés elég össze-vissza lesz, de most tényleg pörgök ezerrel, és csak vigyorgom, mint egy nem normális.

Talán azért élvezem annyira most az írást, mert az események most indulnak be igazán. Imádom a kis tudatlan karakterem gondolatait leírni, illetve azokat a részeket, amikben forognak a kerekei, és próbál magyarázatot találni a különös dolgokra.

Ma is köszönettel tartozom Dorcsának, aki pénteken egy ötletemről elmondta, hogy nem jó, így újragondolva sikerült nekiállnom a folytatásnak, amit sikerült az eredeti ötlettől teljesen elvonatkoztatva megírni.

Tudom, hogy mostanában feltöltés terén nem vagyok aktív, és biztosan nem nagyon érdekel titeket a Borzongásról szóló bejegyzés sem, hiszen leszedtem az oldalról azt a két fejezetet is, ami fent volt, de nekem sokat jelent ez a történet. Tudom, ez nem vigasz.
Nem ígérem, hogy jövő héten, vagy az után frissítem a CON-t, mert nem tudom, megteszem-e. A sztorit be fogom fejezni, de egyelőre nincs erőm megnyitni a javításhoz. Talán, ha befejeztem a Borzongást... talán.


~Addig is egy kép Ailsáról és Noah-ról :)~
Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése