2016. február 12., péntek

90.

SZiasztok!

A héten még nem hoztam bejegyzést, ezt gyorsan megejtem, mert már rosszul érzem magam amiatt, hogy hanyagoltam a blogomat.
A hetem eddigi napjai nem voltak túlzottan izgalmasak, főként tanulással teltek. Írni nem volt sem időm, sem erőm - talán majd holnap.
Egy teljesen új sztori alapjai is megszülettek a fejemben, amit szépen le is írtam, és idővel biztosan elő fogok szedni a fiókomból.:) De addig nem nyitok meg más dokumentumot, ameddig a Borzongás végére nem érek. Ami ki tudja, mikor lesz. Na, jó, nem leszek negatív, tudom, hogy be fogom fejezni, mert be akarom fejezni! Lassan elkezdem majd az elejétől javítani is, ami nem kis meló lesz, de úgy hiszem, megéri.

Egyébként hozok majd egy bejegyzést egy hajvitaminról, amit 3 hete szedek. Hátha, valakit érdekel.
Jaa, és az edzéssel, diétával, életmódváltással kapcsolatos blogom újra fog indulni.:) Azért a hetemben annyi jó volt, hogy minden nap edzettem, betartottam a diétám, sőt, még be is biztosítottam, hogy az elkövetkezendő időszakban bebiztosítva maradjon mindez. De ezt majd abba a blogba fogom leírni.:)

Az elmúlt pár napban néhány dolog megint jól összejött, és ismét megmutatkozott, hogy kik a barátaim. Külön köszönöm Dorcsusznak az elmúlt hetet, aki nélkül valószínűleg idegi roncs lennék még mindig. Szóval köszi, Dorcsa! <3
Hogy szemléltessem, melyik sorozat új részét néztem ma.:'D 

Legközelebb igyekszem érdekesebb bejegyzéssel jönni!

Csóközön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése