2015. szeptember 2., szerda

45. Írás

Sziasztok, bogyeszok!

Tudom, jó pár napig nem jelentkeztem, de nem tudtam semmiről sem írni. Most sem tudok túl sok információval, vagy érdekességgel szolgálni. Viszont, valamiket tudnotok kell.

Tegnap, drága lektorom írt, és sajnos túl sok teendője lett, így visszamondta a lektorálásom. Egyelőre nincs, aki bétázzon nekem, pluszban két fejezetem lesz, ami javítva van. Úgyhogy nem tudom, mi lesz ezután. Próbálok intézkedni, de semmi sem biztos. Nem tudom, sikerül-e találnom lektort... Már azon gondolkozom, hogy megemberelem magam, és addig nyúzom ezt a szerencsétlen helyesírást, amíg nem jutok el egy olyan szintre, hogy önmagamnak javítsak. Szóval, egyelőre nem tudom, mi lesz. Ha esetleg nem tudok CON fejezeteket hozni, akkor ez lesz az oka.:)

A másik dolog, ami talán érdekel titeket, hogy a Borzongás című történetemet lassan elkezdem publikálni. Nem tudom, hogy ebben a hónapban, vagy esetleg a következőben, de szépen lassan fel fog kerülni majd az első fejezet.:)
Egyébként egész jól haladok az átírással... ma 12 oldalt írtam át múltidőből jelenbe, és néhány mondatot, bekezdést is újragépeltem. Azt hiszem, pár hét alatt sikerül az egészet átjavítanom, aztán gond nélkül gépelhetem tovább a folytatást.


Mára ennyi lett volna, Oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése