2015. szeptember 13., vasárnap

54. Egy kicsi ez, egy kicsi az

Sziasztok!

Mint látjátok, megváltoztattam a blog sablonját és fejlécét is. Egyrészt már untam az előzőt, a sötét színeket, másrészt imádom az őszt, azokat a finom színeket, amiket magával hoz, úgyhogy gondoltam, a mostani téma színes, őszies lesz.:) Remélem tetszik Nektek.

Nos, egy észrevétel. Eddig úgy vettem észre, nem nagyon érdekel titeket az új történetem, amit feltöltöttem. Ez elszomorít, mert szerintem sokkal jobb, mint a CON, választékosabban fogalmaztam, és a sztori is erősebb talapzaton állt.
Persze ezzel nem tudok mit kezdeni, hiszen visszajelzéseket nem nagyon kapok - bár attól a huszonpár olvasótól nem is várom igazán el. Azért írom ezt le, mert tényleg nem értem.


Mindenesetre puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése