2015. szeptember 5., szombat

47. Afs

Sziasztok, drágák!

Annyit szeretnék közölni, hogy kijavítottam a következő fejezetet - legjobb tudásom szerint. Ráadásul duplán átnéztem, szótárakkal, mindenféle segítséggel együtt, de nem merem azt mondani, hogy jó lett. Biztosan lesz benne hibám, de a mennyiségről nem sok mindent tudok mondani. Bár szerintem nem fog felkerülni az oldalra, de egy próbát megért - legfeljebb visszadobják, és újra nekiugrom. Sajnos, lektort nem sikerült találnom, ezért is próbálkozom az önálló javítással.

Egyébként elkezdtem olvasni egy, Stephen King könyvet - múltkor olvastam egy cikket róla, talán Dorcsusz küldte, nem biztos; és felkeltette az érdeklődésem. Még csak a második fejezetnél tartok, de eddig tetszik a stílus, amit az író alkalmaz, a történet a fülszöveg alapján érdekesnek ígérkezik.:) Ha elolvastam, hozok róla részletes leírást.:)

Oh, egyébként október végén végre jön a Macbeth *o* Mióta olvastam a drámát, nagyon várom a filmet, főleg, hogy Michael Fassbender lesz a főszereplő. *-*

Csók~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése