2015. szeptember 7., hétfő

49. Semmi-minden

Sziasztok, bogyeszok! :)

Ma nem hoztam túl sok dolgot, igazából nem is nagyon voltam ma sem gép, sem pedig net közelben. Délelőtt a szobámat matricáztam, édesanyámmal, délután pedig telefont vettem - egen, én. Sajnos muszáj volt, ugyanis az eddig használt készülék kezdte bemondani az unalmast. Szóval vettem egy telefont... majd kiderül, hogy mennyi ideig fogja kihúzni - bár reménykedem, hogy elég sokáig, mert elég sokat költöttem most erre. No, majd meglássuk'.

A héten fogtok kapni egy CON frisst, és elég nagy arra az esély, hogy a Borzongás első fejezetét is fel fogom tölteni.:) Remélem várjátok, érdekel titeket és tetszeni fog nektek.:)
Oh, egyébként a linkekhez bekerült egy újabb - bal oldalt -, ami az Instagram oldalamra kalauzol el benneteket; egyelőre nincs fent túl sok dolog, de úgy tervezem, hogy ez nem marad így.:)

Még talán annyit írnék le, hogy ma végre volt alkalmam kipróbálni a korrektor palettám, és csak pozitív véleményt tudok mondani. Szépen a színek, krémes az állaga, szépen ellehet dolgozni, nem áll össze, és jól fed. Szóval, ezt a terméket is csak ajánlani tudom.:)

Chuu~
Oh, még valami! Nagyon szépen köszönöm NEKTEK ezeket a számokat! Sokat jelent, hogy ennyien olvassátok, és az a néhány kritika, amiket a fejezeteim kapnak, azok is hihetetlenül nagy örömet okoznak nekem! Szóval, köszönöm! Nagyok vagytok! *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése