2015. július 20., hétfő

11. P90X

Sziasztok nyuszifülek!:)

A napjaim mostanában nagyon fárasztóak, semmi olyanra nincs időm, amit szeretnék. Ilyen az írás is... Rettentő sok ötletem van, szívesen neki is állnék, de a szemeim nem bírják, az agyam egyszerűen nem pörög. Fáradt vagyok, és ez rohadtul idegesít. Na, de lapozzunk...

Még télen elkezdtem edzeni, de sajnos nem értem a három hónap végére. Sok - sok kifogást tudnék gyártani, hiszen sokáig voltam bent a suliban, tanultam, és mire hazaértem elfáradtam, de nem is volt annyi kitartásom, amennyi kellett volna. Úgyhogy napról napra egyre kevesebb ideig csináltam, majd abba is hagytam, pedig pár hét után már volt látszatja a dolognak. Most viszont újult erővel nézek szembe az elkövetkezendő három hónappal, s mindenképp végig fogom csinálni!:) Egyrészt, hogy formába jöjjek, másrészt, hogy visszaálljak a normális kajálásra - ami alatt a diétát értem -, ugyanis mostanában egyáltalán nem nézem, hogy mit és mennyit eszem, és ez nagyon nem normális. Egy csomó műkaját, és cukros dolgot eszek/iszok, ezeket pedig gyorsan ki kéne iktatnom. Az edzés pedig, mint tudjuk, csak normális étkezéssel lesz igazán hatásos.:)

Az én választottam a P90X. Eredetileg az Insanityt akartam elkezdeni, de sajnos nem tudtam hozzájutni, így maradt ez - de cseppet sem bánom.:)
A P90X egy DVD sorozat, amit Tony Horton adott ki - megjegyezném, hogy iszonyú jó fej a pasi az összes DVD-ben, folyton kérdezgeti az edzésben résztvevőket, szóval maximálisan odafigyel rájuk.
Több fajtája van az edzés összeállításának, én a Classic-ot kezdem el ismét.:) Minden nap más-más testrész kerül előtérbe, hosszas bemelegítés után kezdődik csak el a kemény munka!:)
Hogy mennyire nehéz? Azt ki merem jelenteni, hogy aki évek óta nem mozgott semmit, az ne álljon neki. Nem olyan hű de könnyű az edzés, kell hozzá egy minimális kondi - legalábbis szerintem. Nekem volt, és még így is voltak olyan napok, hogy nem bírtam végig csinálni egy-egy órát. Szóval nem olyan könnyű.:) Személy szerint a jógát nevezném meg a legnehezebb edzésnek!:) Aki még nem jógázott, nyilván most csodálkozik, mert pl. tévében mindig csak a nyugodt, kisimult vonású nőket pillanthatjuk meg... aha, hát én kb. vért izzadtam..:DD- nem olyan könnyű, mint aminek látszik.:)

Egy kis videó, hogy lássátok, tényleg hatásos az edzés!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése