2015. július 29., szerda

16.

Sziasztok bogyeszok!

A mai napom totál katasztrófa volt. Három és fél óra alvás után keltem fel, majd végig ültem a két és fél órás Kresz előadást. Rettenetes volt, ahogy eddig az összes. Már az első fél óra után az unalom minden tünete kijött rajtam, alig bírtam a szemeimet nyitva tartani a fáradságtól. De túléltem!
Ami ez után jött, szintén nem mondható jónak. Nemrég vettem a mostani laptopom, de szombat óta szarakodik... ma bementem oda, ahol vettem és elmondtam a problémám, mire közölték velem, hogy Budapestre kell felküldeni szervizbe, ami körülbelül egy hónap lesz. Persze még azt is hozzátették, hogy mindent szedjek le a gépről, mert az adatok elvesztése esetén nem vállalnak felelősséget. Úgyhogy most halvány lilám nincs, mit csináljak. Tudom, hogy el kell vinnem szervizbe, de azt a rengeteg cuccot, ami rajta van a gépemen, nem tudom hova fogom rakni, no meg, hogy addig, hogy fogok írni...

Na, de menjünk tovább... Miután hazaértem, akarom mondani leszálltam a buszról, elmentem boltba, ahol természetesen olyan kosarat fogtam ki, aminek az egyik műanyag fogantyúja kicsúszott a helyéről... Szerencsére a tartalma nem borult ki, de akkor is! Ilyen pechem csak nekem lehet.
Végül sikerült hazajönnöm, aztán megfőztem, éééés lefeküdtem aludni. :D Sikerült jó sokat pihennem, ami nagyon jól esett. Tényleg rettentő fáradt voltam, úgyhogy a délutáni 3 és fél-4 óra alvás életmentő volt.:)

Az edzést ma is megcsináltam, nagyon szuper volt!  Nem is tudom, miért voltam hülye és hagytam abba a mozgást. Nagyon jó érzés mozogni, büszke vagyok magamra, amikor egy-egy edzést végig csinálok, és nagyon felpörgök, annak ellenére, hogy remegnek az izmaim a terheléstől.:) Mindenkinek csak javasolni tudom, hogy valamit sportoljon, hiszen nem csak az alakot formálja, hanem egészségesek maradunk/leszünk. Egy kis motiváció! :D

Egyébként nem sokáig bírtam, hogy ne írjak!:D Napok óta újra gépelek, de nem a Con-t, hanem a másik történetem. Igaz, hogy lassan haladok vele, de a jó munkához idő kell, legalábbis ezt mondják.:)


Ezt a vidit Dorcsusz fb-járól lestem, teljesen beleszerettem a zenébe!*-*
Legyetek jók, élvezzétek a nyarat!
Oyasumi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése