2015. július 22., szerda

12.

Haliho bogyeszok!

Bocsánat, hogy nem válaszoltam még AFS-en a kritikákra, igyekszem a héten még sort keríteni rá. Ismét le vagyok mindennel maradva, fejezetet kéne javítanom, írni, tanulni, otthoni dolgokat megcsinálni, barátokkal lenni, szünetelni... És ez a sok minden egyszerre nem megy! Kész vége, most tényleg feladom. Nem fogom magam megerőltetni még a nyári szünetem alatt is. Amire lesz időm, azt megcsinálom, amire nem, azt pedig nem. Megfogadom Zsebi tanácsát, és egy ideig szüneteltetem a CON-t, mert hiába van ihletem, egyszerűen nincs időm írni, ha mégis van pár szabad órám, akkor meg leragad a szemem. Ettől függetlenül természetesen lesz frissítés, mert már jó előre megírtam sok-sok fejezetet, szóval az írás pihentetését Ti nem fogjátok érezni. ( Azonban az a lehetőség is fenn áll - magamat ismerve-, hogy nem bírom majd sokáig, hogy ne írjak. )Sajnos, még így is túl sok dolog szakad a nyakamba, és a felsorolt teendőkből már nemigen tudok szortírozni. Talán, ha a hülye kresz lemegy, akkor azzal is sikerül némi időhöz jutnom, amit pozitívan tudok majd hasznosítani.:) A blogot megpróbálom rendszeresen frissíteni, itt minden infót megtaláltok majd, ami szükséges ahhoz, hogy tudjátok mi a helyzet.:)
Az előző bejegyzésben leírt edzést ma is elvégeztem, bár hulla voltam, szóval most már kb. olyan vagyok, mint az a bizonyos mosott ... :D
Holnap újabb fárasztó nap elé nézek, ráadásul rossz hírt fogok kapni, úgyhogy szerintem pár napig padlón leszek majd.:)

Remélem a Ti szünetetek csodálatosan telik, és jól bírjátok ezt a tikkasztó meleget.:) Igyatok sokat, pihenjetek, strandoljatok, olvassatok, írjatok! Puszillak titeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése