2015. július 28., kedd

15.

Haliho!

Mint látjátok megváltozott a dizi, remélem ez is tetszik nektek! Próbálkoztam ez előtt egy másikkal, a Con szereplők montázsával, de nem tetszett, ezért pár nap után leszedtem.
Ez  viszont, egész aranyos.:) Mivel a panda a kedvenc állatom, ezért rögtön tudtam, ahogy megláttam a lehetséges variációk között, hogy ő lesz a kiválasztott.:)
A zenelejátszón lévő dalocskákat is cseréltem, az ázsiai helyett most spanyol dalokat tettem ki.

ÉÉÉÉÉS!

Nem tudom mikor fogtok frisst kapni a Change... or not?-ból. Egyrészt még nem küldtem javításra, másrészt úgy vettem észre, hogy megcsappant az érdeklődés, jobban mondva az, hogy vegyétek a fáradságot arra, hogy 2-3 sort odakanyarítsatok nekem.:') Ahogy ezt már régebben is leírtam, rohadt szar érzés, hogy mindig örömmel hozom a fejezetet, és ti szó szerint szartok a fejemre.:) Elolvasni bezzeg több százan eltudjátok, írni hozzá csak a szokásos 3-4 ember szokott - nekik nagyon köszönöm, hogy kitartanak mellettem.
Úgyhogy az a nagy büdös helyzet, hogy nem vagyok hajlandó így fejezeteket hozni. Lehet, hogy köcsögnek és kritikaéhes gonosz dögnek gondoltok, de nem vagyok az. Egyszerűen ha valaki már arra veszi a fáradságot, hogy elolvassa, nem tart semeddig kritikát írnia.
Tényleg mindig nagyon nagy örömmel töltöttem fel nektek a fejezetet, de már teljesen elment a kedvem az egésztől.

Ui: Nyilván nem fogom abbahagyni a feltöltögetést, de ez tényleg rosszul esik, úgyhogy egy kis szünetet beiktatok.




2 megjegyzés:

  1. CIO. Megértelek. XD viszont elvetted a drogom, igy meg fogok bolondulni. XD Remélem hamar fojtatod. XD Faill

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Jaj, ne mondd már ezt!:/ Így is rosszul érzem magam emiatt, pedig szerintem bőven érthető az én helyzetem is.:/
    Pár hét szünetről van szó, nem fogom örökre abbahagyni!:)
    Aranyos vagy, hogy ide is írtál! Remélem kipihizted magad!:D Én átaludtam a délutánt *o*

    VálaszTörlés