2015. július 14., kedd

6. The Heirs

Sziasztok bogyókák!

Ma egy kis film, jobban mondva dorama ajánlót hoztam!:)

Mielőtt belemennénk a részletekbe, megjegyezném, hogy ez volt életem első koreai doramája. Nem igazán csípem/csíptem a nyelvet, mert számomra egy-egy könnyűnek ítélt szó kimondása sem ment. Ezért is ódzkodtam nekiállni, de láttam egy rövid kis részletet, ami nagyon elnyerte a tetszésem, úgyhogy rászántam magam.:) ~ és most már a nyelvvel is kezdek megbarátkozni ^o^
Na szóval...
Cím: The Heirs - örökösök-
Részek száma: 20
Részek hossza: 57 perc- 1óra 2-3 perc
Megjelenési év: 2013
Műfaj: dráma, vígjáték, romantikus

A történet röviden arról szól, hogy főhősünk a szegénységben nevelkedett, néma anyjával élő Cha Eun Sang, kiutazik a nővéréhez Amerikába, ám ott nem az fogadja a drága testvérkével kapcsolatban, amit vár. Itt találkozik először Kim Tannal, aki egy nagy nevű cég vezetőjének második fia, ám házasságon kívüli, törvénytelen gyermek, ő úgymond száműzetésben van az államokban.
Mint bármi valamire való romantikus filmben, itt is kölcsönös vonzalom van a fiatalok között, ám a fiúkának már van menyasszonya, aki természetesen felbukkan Amerikában... - milyen meglepő, igaz?
Főhőseink elválnak egymástól, majd később Koreában találkoznak, ezek után kezdődnek csak el a bonyodalmak.
Különböző társadalmi helyzetük miatt senki sem nézi jó szemmel a bimbózó szerelmet, rengeteg akadályt állítanak eléjük - ahogy általában lenni szokott.
De mint mindig, a szerelem mindent legyőz, persze ezt jó sok részen keresztül elhúzzák.:) De minden jó, ha jó a végen, nem?:")

A személyes véleményem pedig a következő:
Kijelenthetem, hogy tetszett a történet, a romantikus részeknél a vigyorom a fülemig ért, áttudtam volna ölelni a világot, annyira a magaménak éreztem, számomra nagyon hitelesen játszották el a színészek a szerelmesek szerepét.
A történet érdekes volt, bemutatta a társadalmi rétegek közti különbséget, hogy mennyire lenézik a gazdagok a szegényeket, mindent pénzzel akarnak elintézni. Ezen kívül több gazdag kölyök életébe is nyerhettünk betekintést, akik elkényeztetettek és rettenetesen érzéketlenek. Ilyenre példa Kim Tan menyasszonya, akinek egyetlen pozitív tulajdonságát nem láttam - talán nem is volt neki.
Negatívumként azt tudnám felhozni, hogy rettenetesen el volt nyújtva a történet. Rengetegszer volt olyan rész, amikor azt éreztem, hogy igen, most biztosan összejönnek, de nem, mindig volt valami hülyeség, ami miatt nem lehetett. Ugyancsak idegesítő volt az, hogy a lány mindig megfutamodott... ez nagyon sokáig azt az érzést keltette bennem, hogy ő nem is igazán szereti a fiút, hiszen ha szívből jönne neki az érzés, akkor harcolna a szerelmükért. Szerencsére, az utolsó részekben helyre rázódott az agya, szóval megbocsátottam neki mindent.:p
A történet egyébként szinte csak a kibontakozó szerelemről és arról szól, hogy szenvednek a főhősök, mert nem lehetnek együtt--->néhol ezt is kicsit soknak éreztem.
Más szálak is megjelentek, de sajnos csak említés szintjén, nem bontották ki ők35, pedig az dobott volna a történeten. Pl Tan anyjának helyzete is függő maradt, hiszen elhagyta az apját, de amikor az öreg rosszul lett, rögtön sietett hozzá, majd ismét külön utakon jártak... erről, és a dolog elsimításáról szívesen megtudtam volna még többet.
Ugyancsak érdekelt volna, hogy Choi Young Donak az anyjával milyen lett a kapcsolata, az apjával mi történt.
Szóval lett volna még mit kidolgozni a történeten, hogy még élvezhetőbb lehessen, de a hibák ellenére nekem elnyerte a tetszésem.:)



Szereplőkről: ~csak a 3 legfontosabb embert emelném ki~
Cha Eung Sang-ot kedveltem is meg nem is. Talpraesett, szorgalmas, ki meri mondani, hogy mit gondol, ezt bírtam benne. Azt viszont nem, hogy sokszor olyan idióta döntéseket hozott, amitől a hajamat tudtam volna kitépni.
Kim Tantól végig olvadoztam, Ahogy megláttam, rögtön elaléltam tőle. Ha a szerepe nem is tetszett volna, szerintem akkor is imádtam volna végig, mert az az arc, szem, wáh*-* Na, de na... Szerintem nagyon hitelesen alakította a szerepét, egyenes volt, és ügyesen játszott, a végére férfi vállt belőle.:)
Choi Young Do az iskola rossz fiúja, Tan legjobb barátja volt. Na, őt nagyon bírtam végig! Vicces beszólása és húzásai voltak, annak ellenére, hogy ő volt a "rossz", az egyik legjobb karakter volt mindvégig.


Remélem megjött a kedvetek, és legalább belekukkantotok.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése