2015. október 6., kedd

59. Folytatódik Dan és Ash élete

Sziasztok, drágáim! :)

Elindítottam az új blogomat, ahol főként az edzésemmel és diétámmal kapcsolatban lesznek bejegyzések, képek. Akit érdekel, KATT.

A mostani bejegyzésemnek viszont NEM ez a valódi oka. Nemrég azt írtam, hogy mindkét történetemnél pihenő időszakot tartok, ám eltelt néhány hét, és meggondoltam magam. A Borzongást továbbra sem fogom frissíteni, de a CON-t be fogom fejezni. Nem azt mondom, hogy minden héten fogok frissíteni, de igyekezni fogok, ahogy az időm engedi.
Szóval, CON rajongók figyelem! Ash és Dan kalandjait továbbra is olvashatjátok, DE! Amint ígértem nyitott befejezés lesz, és még nem kezdtem el a következő részt, sőt, még ennek is át fogom írni a végét. Egyszóval: amint a történet végéhez fogunk érni, nem tudom megígérni, hogy rögtön olvashatjátok majd a folytatást. Egyébként valóban közeledünk a végéhez - körülbelül 10 hosszabb fejezet van vissza.

Remélem, van olyan köztetek, akinek ezzel a bejegyzéssel fel tudtam dobni a napját.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése