2015. október 28., szerda

68. Yesterday, today, tomorrow

Sziasztok,cukorbogyókák!

Tegnapi nap akartam elkezdeni a CON javítását, de sajnos nem jött össze. A baráti kör összegyűlt, így nekem is ott volt a helyem, utána pedig barátnőmnél aludtam. Csak dél körül tévedtem haza, de itthon is bolondokháza volt, szóval durván másfél-2 oldalig jutottam el. Holnap valószínűleg kb. ugyanennyi időm lesz javítani, ugyanis Évussal moziba megyünk. A Bíborhegyet fogjuk megnézni, amitől az előzetes alapján baromi sokat várok, és ha nem fogom megkapni, akkor nagyon csalódott leszek. Szóval, reménykedem.:)
Visszatérve a javításhoz... valószínű, hogy holnap sem fogok végezni az egész fejezettel, főleg, mert van némi átalakítanivaló is benne. Úgyhogy, kérlek, legyetek türelemmel!:)

A filmről természetesen hozom majd a beszámolót, nagyon remélem, csupa jót írhatok majd. 

Csóközön! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése