2015. október 19., hétfő

65. Azért... mindennek van határa.

Hali!

Mindennek van határa, de úgy látom, nektek meg útleveletek, és simán átlépitek azt a láthatatlan vonalat. Ideges volnék? Picit. Csalódott? Baromira.

Kezdjük ott, hogy kb. másfél hónappal ezelőtt bejelentettem, hogy pihentetem a történetek feltöltését. Nem tudom, hogy mennyi idő telt el friss nélkül, de az tuti, hogy 3 hétnél kevesebb, és nemrég még azt is mondtam, hogy a CON feltöltését nem hagyom abba. Miért változtattam meg a döntést?! Azért, mert annyian írtátok nekem, hogy folytassam, mert nagyon szeretitek. Volt olyan is, aki vádaskodó (!) hangnemben írt nekem, mert abbahagytam a publikálást. És itt meg is állnék egy pár mondatra. Már akkor is felbosszantott, megdöbbentett, hogy ilyen stílusban közeledtek felém. Annak a dolognak a híve vagyok, hogy amíg én nem beszélek veletek tiszteletlenül és bunkón, addig elvárom azt, hogy ti se tegyetek így. Ezzel szemben volt vádaskodás, kb. egy köcsög voltam, hogy merem élni az életem, amibe egyel kevesebb dolgot akartam, ami elvesz az amúgy is szűkös időmből. Rosszul esett, és fel is bosszantott. Van egy pont, ameddig el lehet menni, és van hozzá egy stílus, amiben lehet érvényesülni - és az előbb említett dolog abszolúte túltett mindenen.

Mindezek ellenére úgy döntöttem, folytatom. Azonban megint annál a pontnál tartunk, hogy csesztek nekem kritikát írni. És tudjátok, hogy miért esik ez baromi rosszul?! Mert TI elvártátok tőlem, hogy folytassam - annak ellenére, hogy baromi sok dolgom van, és kb. szartatok erre a tényre -, s én meg is tettem minden tőlem telhetőt, de ti mintha ezt észre sem vennétek. Azért ébredjünk már fel emberek! Ez oda-vissza működik. Ha már bezsúfolom a hetembe a fejezet javítást, töltögetést, akkor szerintem nektek sem azon az 5 percen fog elúszni a napotok, ami a kritika megírásához szükséges.

Totálisan úgy érzem, hiábavaló volt az én "áldozatom". Sajnálom, hogy ezt írom, de baromira csalódtam bennetek... Úgy gondolom, én adok és adok nektek, de nem kapok vissza semmit, ez pedig baromi szarul esik.
Hozzá tenném, hogy 120 megtekintésnél tartunk, és 0 kritikánál... arányosak a számok, nem?! :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése