2015. október 11., vasárnap

60. Szempillaspirál

Sziasztok, bogyeszok!

Most egy olyan bejegyzéssel jöttem, ami egy szempillaspirál "teszt" akar lenni. Később hozok majd egy másik bejegyzést, ami az írással lesz kapcsolatos, de gondoltam, előtte megejtem ezt.
Nos, csapjunk bele.
Először is, leszögezném, hogy lassan egy éve találtam rá a számomra eddig legjobban bevált szempillaspirálra. Ez a termék nem más, mint a L'oreal Miss Manga Rock szempillaspirálja. Előtte használtam a Miss Manga Mascarát, de a Rock nekem sokkal de sokkal jobban bejön. Nagyon szépen íveli a pillákat, gyönyörű fekete színe van - szóval tökéletes SZÁMOMRA.

A minap ajándékba kaptam egy Rimmel csomagot. Leszögezném, hogy eddig nem nagyon jöttek be nekem a Rimmelnek a termékei. A csomag tartalma egy piros körömlakk és egy Scandal Eyes Rockin' Curves névre hallgató szempillaspirál volt.
Kinézetre tetszett, mind a táska, mind a tartalma. Amikor kipróbáltam a spirált, csalódnom kellett. Már ott bajban voltam, hogy hatalmas a keféje, nem lehet vele kényelmesen dolgozni, mert valahol mindig hozzá fog érni a bőrömhöz. DE! Ha szép lett volna a végeredmény, talán elnéztem volna ezt a hibát. Azonban, nem tetszett a munka, amit a spirál csinált. Igaz, hogy szépen ívelt, hosszú pillákat varázsolt, de a színe nem lett szép fekete, kb. olyan volt, mintha nem lenne semmi a szememen. A másik szememet a Miss Manga szempillaspirállal csináltam meg, hogy jobban lehessen látni a különbséget, s azt, hogy miről beszéltem.

Szóval nem pozitív a véleményem, de mivel ajándékba kaptam+ a másik kifogyóban van, nyilván el fogom használni - bár az biztos, hogy nem a hozzá tartozó kefével fogom felvinni a festéket.

Ahogy Dorcsusz említette, valóban keveset blogolok mostanában. Ezen megpróbálok változtatni, úgyhogy a délután folyamán hozom is a kövi bejegyzést! :)

Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése