2015. október 12., hétfő

62. Díj- köszönöm Dorcsusz!

Sziasztok!


Mint láthatjátok a bejegyzés címében is, egy díjról van szó.
Azt a meghívást nem másnak, mint Dorcsusznak köszönhetem, szóval köszönöm, Drága!  

Mik a teendők, ha téged is megjelölnek?
- Nevezd meg az oldalt, akitől kaptad - pipa
- Írj 11 dolgot magadról - pipa
- Válaszolj a feltett kérdésekre - pipa
- Jelöld meg az oldalt/oldalakat, akiknek továbbítod - pipa
- Tegyél fel a meghívottaknak 11 kérdést - pipa

Kihívottam: Rékuci
 
11 dolog, érdekesség rólam

1, Héber nevem van
2, Van egy piercingem
3, Undorodom a bogaraktól és a rágcsálóktól
4, Tériszonyom van
5, Gyorsan és könnyen kiismerem az embereket, nehezen tud valaki meglepetést okozni
6, Ahogy idősödöm, úgy szeretem meg egyre jobban a szépirodalmat
7, Volt már fekete, piros, vörös, rózsaszín hajam
8, Imádok nevetni
9, 13 évesen írtam az első történetemet, amit hetekkel ezelőtt találtam meg, és pukkadoztam a nevetéstől, amikor elolvastam
10, Imádom a misztikus, thriller jellegű filmeket, sorozatokat, könyveket
11, Rajongok a fekete szemekért


Válaszaim a feltett kérdésekre: 

1, Mi a kedvenc filmed, sorozatod, könyved? 

Nos, kedvenc filmem, az nincs. Kedvelt kategóriák a thriller, vígjáték, romantikus, fantasy.
Kedvenc sorozatom: Teen Wolf, de nagyon szeretem a Trónok harcát és a Vámpírnaplókat is. Ha már Teen Wolf, akkor Tyler Hoechlin! 
Kedvenc könyvem Oscar Wildtól a Dorian Gray arcképe. Számomra ez a könyv rettentő sokszínű, sok dolgot mond el, az emberi lélekben végbemenő cselekedeteket mutatja be, annak torzulását, az agyban lejátszódó kérdéseket, válaszokat, gondolatokat. Mindemellett gyönyörűen van megfogalmazva, szerintem hihetetlen alkotás. 

2, Mit gondolsz, a gyerekkori énednek tetszene a mostani éned?

Hm, ez fogós kérdés. Egy részről igen, másrészről nem tudom. A mostani stílusom öltözködésem tetszene annak a kislánynak, aki voltam, de azóta sok minden változott, a célok, amiket kitűztem magam elé, a körülmények.

3, Mi szerettél volna lenni kiskorodban? 
Ügyvéd vagy orvos. ~ Köszönöm, Istenem, hogy kinőttem! :'D

4, Szereted az elvont dolgokat?

Igen.

5, Ki a példaképed? 

Nincs példaképem. Eddig nem találkoztam olyan személlyel, akinek az életútja, gondolatai úgy hatottak volna rám, hogy őt tekintsem egy követendő példának. 

6, Milyen koncertre mennél el szívesen? 
One Ok Rock, Stereo Pony, Akanishi Jin, Girugamesh, Vixx, BTS, Big Bang, F.T Island, 2NE1, Avril Lavigne, Lady Gaga, Alexandra Burke, Bruno Mars, Evanescence, Nightwish, Bon Jovi

7, Milyen az álompasid? 

Élek-halok a magas pasikért - tessék itt a 185-190 körüli magasságra gondolni, imádom a fekete szemeket, mert rejtélyesek, számomra olyan, mintha egy titkokkal teli könyvbe pillantanék, ahonnan próbálnám kisilabizálni a hét pecsét alatt őrzött dolgokat. Hajszínben a sötétet szeretem, kissé szögletes arccal, borostával, sunyi, megfejthetetlen mosollyal. Testalkatra pedig a sportosat, szálkásat mondanám, nem a szteroiddal felpuffasztott valamiket. :D
Emellett legyen határozott, de ne irányításmániás. Legyen humora, de tudja, hol a határ. Kedveskedjen, de azt is bizonyos kereteken belül, ne legyen "papucs".
Asszem' túl nagyok az elvárásaim. :'DD

8, Kávé vagy tea? 

A kávét egyáltalán nem szeretem, úgyhogy tea. Bár hozzátenném, hogy nem vagyok túl nagy teás, téli időszakban, ha beteg vagyok, legurítok néhány pohárral. Nálam a víz a nyerő, sosem cserélném le a teára.

9, Mi az, amivel könnyen ki lehet hozni a sodrodból?

Ha valaki értetlen, és a másodszori elmagyarázás ellenére sem képes felfogni a dolgokat. És itt nem a nehéz matematikai feladatokra gondolok, hanem egyszerű, hétköznapi dolgokra. Utálom, ha valakinek a szájába kell rágni minden szót, hogy felfogja a dolgokat.

10, Mit gondolsz, az a jó, ha valakinek sok barátja van, vagy az, ha kevesebb?

A kevesebb néha több - tartja a mondás. Személy szerint a kevesebbet részesítem előnyben, ahol tényleg erős a barátság, és nem csak akkor keressük a másikat, ha mondjuk buliba kell a társaság. Ha az embernek rohadt sok barátja van, akkor nem tud kellőképpen odafigyelni mindegyikre - legalábbis én így gondolom.

11, Mi a hobbid?

Írás, írás, írás! 


Az általam feltett kérdések:
1, Mit bántál meg a legjobban az életedben?
2, Ha választanod kéne, mit választanál? Örök élet vagy halálig az igazi mellett?
3, Ki a kedvenc előadód/színészed, miért tartod őt jónak?
4, Milyen állat bőrébe bújnál szívesen? Miért?
5, Mivel szereted elütni az idődet?
6, Ha lenne három kívánságod, mi lenne az?
7, Mi az álmod?
8, Hol/hogy képzeled el a jövődet?
9, Írd le, hogy képzeled el az álompasidat!
10, Ki a kedvenc íród, mi a kedvenc műved? Miért?
11, Mit szeretsz a legjobban csinálni?


Csók, drágák!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése