2015. október 25., vasárnap

66. Boys Over Flower

Sziasztok, bogyeszek!

Ma egy dorama ajánlót, kritikát hoztam nektek! Először is belinkelem az előzetest, majd utána írom le a véleményemet. :)

Cím: Boys Over Flower
Részek száma: 25
Hosszúsága a részeknek: bő 1 óra

Történet: Ismét a gazdagok-közemberek környezetét jeleníti meg a dorama. A mosodás lány bekerül egy elit gimnáziumba, ahol találkozik a híres/hírhedt F4-gyel. A banda legutálatosabb tagjánál a lány a második találkozás alkalmával kihúzza a gyufát, így közellenséggé válik. Aztán, ahogy lenni szokott, a kezdeti utálat szerelemmé válik.

Nos... ha már a szerelmet említettem fentebb, úgy illik, hogy megjegyezzek egy dolgot. Ez pedig a doramákban előforduló ~ kivétel nincs ~ szerelmi háromszög. Természetesen itt is volt, nem is egy. Ez pedig nekem kicsit sok volt... Nem kimondottan ebben a sorozatban, hanem úgy összességében a doramákban. Oké, hogy ez egy könnyen feldolgozható, izgalmakkal megfűszerezhető dolog, de hogy mindegyikben ez előforduljon?! Nekem ez nem gyere be... Nagyon nem. Itt is, sok helyen nagyon rosszul éreztem magam ~én, a néző. Sajnáltam azt az embert, aki annak ellenére, hogy mennyire kedves, aranyos, csodás lelke van, le lett koppintva. Szóval ez nagyon nem tetszett benne...

Az alaptörténet szerintem izgalmas volt, amíg a két főszereplőnk érzései változtak, hadakoztak egymással. Azonban megint előjött a gazdag-szegény téma, amiről konkrétan már Min Ho ugrik be, mert a The Heirsben is hasonló dolog történt meg. Ez sem volt a kedvencem, főleg, hogy a szülői érzések/szerepek annyira elmosódtak, mintha sosem lettek volna. Oké, hogy egy olyan ember, akinek hatalmas vagyona van, azt akarja, hogy a gyereke folytassa azt, amit ő csinál, de az, hogy érdekházasságba kényszerítik, azért, hogy még több vagyonuk legyen, az nekem sok. Egy szülőnek a gyereke boldogságát kéne szem előtt tartani... persze azt sem hagyhatja, hogy éhen haljon, mert nincs pénze, de ez már túlzás volt. Itt megjegyezném a csaj szüleit, akik ugyancsak rettenetesek voltak. Jobban mondva a csaj anyja ugyanolyan unszimpatikus volt, mint a csávóé. A lány anyja folyton azzal volt elfoglalva, hogy az egyetlen női nemű gyereke szedjen fel egy gazdag csávót, aki minden jóval elhalmozza a családot, és nem lesz gondja semmire. Amikor a csajszi ajándékba kapott egy baromi értékes úszószemüveget, ami egy olimpikoné volt, az első gondolata az volt, hogy adják el... Szóval, az anyja olyan mértékben pénzmániás volt... Ugyanolyan taszító volt a viselkedése, mint Jun Pyo anyjáé. Ebben a doramában sem voltak a szülők olyanok, amilyennel a szülőknek lenniük kell.

Volt egy pont, azt hiszem a 11. résznél, amikor annyira felbosszantottak a történések, hogy pár napra abba is hagytam. A csaj nem tudta értékelni a fiút, aki folyton folyvást vigyázott rá, elhalmozta mindennel, törődött vele. Számomra nagyon rossz érzést keltő volt azt nézni, hogy mennyire teper a fiú, de a lány nem értékeli az erőfeszítéseit.
De szerencsére folytattam, így megnyugodhattam, mert a későbbi részekben megoldódott a helyzet. Sőt, fordult a kocka...
Az utolsó két részben, amikor a srác elvesztette az emlékeit ~persze véletlenül csak azokat, amikben a lány is szerepelt... pontosabban rá nem emlékezett~, na, akkor nagyon sajnáltam a csajszit... Baromira bele tudtam élni magam abba, hogy mit érezhet...

Összegezve: tetszett, de voltak benne olyan részek, amik nagyon felbosszantottak, vagy szimplán ellenszenvesek voltak. A szereplők szinte kivétel nélkül szerethetőek ~ természetesen a két anyát nem értem bele, mert tőlük a hideg futkosott a hátamon. Min Ho alakítása még mindig lenyűgöző, voltak olyan beszólásai, vagy csak arcai, ami miatt többször is visszapörgettem a videót, hogy újranézhessem és nevethessek rajta. Imádom még mindig a csávót!*o*

Csóközön~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése