2015. augusztus 1., szombat

19. *-*

Sziasztok bogyókák!


Írás. Tegnap is írtam, vagyis ha az időt nézzük, akkor tegnap előtt. Nemrég álltam neki megint alkotni, szeretnék pár oldalt hozzádobni az eddig meglévőkhöz. :) Tegnap előtt végre túljutottam azon a részen, amitől már azóta tartottam, hogy a történet alapsztoriját kitaláltam. Még sosem írtam ilyent, olvasni sem túl sokat olvastam, ezért viszonyítási alapom sem nagyon volt. Sokáig ültem a gép előtt és gondolkoztam, hogy vágjak bele? Végül sikerült elkezdenem... A kérdéses rész mindössze három oldalt tesz ki, de tovább tartott megírni, mint öt vagy hat oldal "normál" történést. Nem is egyszer olvastam át, s javítottam ki benne néhány szót, vagy akár egész mondatot. Egy kedves barátnőmmel beszéltem erről, aki felvetette, hogy megnézi és elmondja a véleményét. Nos, mielőtt átküldtem neki, még egyszer javítottam rajta....x) Az az igazság, hogy féltem attól, mit fog szólni. Egy nagyon tehetséges emberről van szó, akinek a fogalmazásától egyszerűen el lehet alélni, egy igazi zseni! Ha olvasod ezt, Te kedves és tehetséges írópalánta, akkor itt is közlöm veled, hogy rettenetesen ügyes vagy, és egyszerűen példaértékű az, amit csinálsz. Szeretnék egyszer olyan szép leírásokat alkotni, mint Te!

Na szóóóval... elküldtem neki, és nemrég megkaptam a választ is. Nagyon féltem, hogy negatívummal fog szolgálni, de kellemeset csalódtam! Nagyon jó érzés volt egy olyan embertől dicséretet kapni, akit magad is nagyra tartasz, becsülöd a munkásságát. Semmivel sem lehet összehasonlítani azt az érzést, amikor úgy érzed, sikerült megfelelned, a magad elé kitűzött feladatot teljesítetted. Még most is alig tudom felfogni...:) Lehet, hogy most többen furcsán néztek ezeket a sorokat olvasva, de higgyétek el, ez egy elképesztő érzés. Nem tudom mások, hogy vélekednek az írásukról, de én sosem tartom elég jónak, keveslem a leíró részeket, unalmasnak, sokszor gagyinak tartom, amit leírtam. Ezért is esett jól, az alábbi sorokat olvasni. :) - remélem nem haragszol, hogy kitettem!-

Uristen
Ez valami elképesztően jo!
Szorult am beled tehetség, asszony!
Izgalmas volt es lebilincselo

Meg ugyis, hogy nem ismerem a tortenetet
Hatalmas fejlődés a CON-hoz kepest


Olyan boldoggá tett ezzel a pár sorral, hogy lassan egy óra eltelt az üzenet óta, de még mindig levakarhatatlan a mosolyom. Fenomenális érzés! Az ilyen kedves szavakért érdemes írni! 

Egyébként, szerelmes lettem... Ahogy megláttam rögtön tudtam, hogy kell nekem! Szerelem volt első pillantásra... Aki pedig azt mondja, hogy ilyen nem létezik, annak üzenem, hogy DE! létezik szerelem első látásra. Akkora a boldogságom, hogy felfedeztem őt, hogy muszáj megmutatnom nektek - annak ellenére, hogy még nem az enyém, s talán soha nem is lesz az...
Íme... ő, ki ellopta a szívemet *-*
Egyszerűen csodálatos... lehet ennél tökéletesebb bármi a világon? *-* 

Puszillak titeket!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése