2015. augusztus 9., vasárnap

25. True men

A fejezet sikeresen átment lektorocskámhoz, most már csak várni kell.:) Hát... majdnem három órát szöszmötöltem a két fejezettel, ugyanis egy-két részt újra írtam, kibővítettem... Aztán újra átolvastam, és újra találtam hibákat... Utálok fejezetet javítani.:'DD

Egyébként, nem ezért írok most egy új bejegyzést. Egyik barátnőm nemrég küldte ez videót, amin elkezdtem könnyezni.


Gondolom sokan láttátok már, aki mégsem, azt kérem, hogy szánjon az életéből három percet erre a csodára, mert garantáltan megéri.
Arról szól az egész, hogy random kiválasztanak pár kisfiút, akitől először megkérdezik, hogy mi a nevük, hány évesek, mik szeretnének majd lenni felnőttként, és miért. Azután egy lányt mutatnak nekik, akiről el kell mondaniuk a véleményüket, kedveskedni neki. EZ után következik a megdöbbentő, majd megható részt. Azt mondják nekik, hogy üssék meg a lányokat. Látszik az arcukon, hogy nem tudják hova tenni ezt a dolgot, de miután felocsúdnak, mindegyik NEM-el válaszol. Miért? - kérdésre nagyon édes válaszokat adnak... pl: a lányokat még virággal sem ütjük meg, férfi vagyok, a lányokat nem szabad megütni, Isten nem engedi, hogy a lányokat bántsuk.

Ez a videó számomra nagyon megható volt. Talán észrevettétek az írásomból, amiben több mondattal is kitértem már, hogy mennyire undorítónak és szánalmasnak is tartom azt, hogy a férfiaknak nem nevezhető férgek, verik a nőket. A világ egyik legundorítóbb dolgának tartom, aljas férgek emelnek csak kezet nőkre - ugyanez a véleményem a gyerekek bántalmazásáról. Na, mindegy, nem megyek bele ebbe jobban, mert még felidegesítem magam.
A lényeg, hogy még nem halt ki teljesen a lovagiasság - jobban mondva, a normális férfiak kis csoportja. Hiszen ez volna a normális, mindenkinek így kéne vélekedni, mint ezeknek a tizenéves fiúknak. Minden tiszteletem a szüleiké, hogy ilyen okosan, csodálatosan nevelik a gyereküket. Nagyon sok felnőtt példát vehetne ezekről a srácokról. Még fogalmuk sincs a világról, de tudják azt, hogy egy lányt soha, semmilyen körülmények között nem ütünk meg.
Számomra egy csoda volt ez a videó, minden percét élveztem, varázslatos volt. Egy pillanatra elkóboroltak a gondolataim afelé, mi lenne, ha mindenkinek ilyen sok esze lenne, mint ezeknek a gyerekeknek, és nem verés által próbálná fitogtatni az erejét, hanem béke lenne, és szeretet.

Jó éjt, Drágáim!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése