2015. augusztus 15., szombat

31. Helyzetjelentés

Ismét sziasztok!:)

Ma nem igazán volt időm semmire, egész délután császkáltam. Ismét ügyes voltam, és a lehető legmagasabb sarokkal rendelkező szandálomat húztam, amiben a vásárlás végén már alig bírtam vonszolni magamat. Mostanában nagyon rákaptam a lapos talpú cipőkre, a lábaim teljesen elszoktak a magassarkútól, így nem csoda, hogy 2-3 óra alatt nagyon megfájdultak. De mit tehetnék, ha egyszerűen imádom a magassarkú pipőket, és nem tudom örökre száműzni őket a ruhatáramból?! :DD
Végül sikeresen hazaértem, és nemrég nekiestem a CON 34-35. fejezetek  javításának. Rettenetesen gyűlölöm átnézni a fejezeteket, de most elég jól tudom tartani magam.:) Már nyolc oldalt sikeresen átnyálaztam, úgyhogy már nincs egészen fele vissza.:) Bár, esélyes, hogy csak holnap tudom befejezni, mert nagyon fáradt vagyok.:)

Tényleg sajnálom, hogy a héten nem tudok friss fejezettel szolgálni nektek, de igyekszem! Remélem jövőhéten már sikerül meglepnem titeket a 33. fejivel.:) Addig is pihenjetek sokat, igyatok-egyetek, hiszen az augusztus fele is elment már, már csak két hét van vissza a nyári szünetből.:) Használjátok ki, amíg még tehetitek! :)
Sajnos az elmúlt pár napban írni sem írtam, egyszerűen nem megy, és nem erőltetem. Hiszen annak semmi értelme, hogy olyan mondatokat, szöveget alkossak, amit pár nap múlva kitörlök, mert annyira nem tetszik.:) Inkább várom, hogy a múzsa homlokon csókoljon, mert akkor napokig-hetekig nincs megállás.:)

Legyetek jók!

5 megjegyzés:

  1. Szip....XD
    Viszont nekem már elvonási tüneteim vannak. XD XD
    Ráadásul a lázam megint magas. :(

    VálaszTörlés
  2. Még jo hogy nagyon de nagyon megéri várni rá. Igy kibirom. XD XD

    VálaszTörlés
  3. Tényleg próbálok igyekezni, de pl. a lektoromat nem hajthatom ostorral, hogy gyorsabban nézze át a fejezetet.:') Amint ki lesz javítva, az lesz az első dolgom, hogy feltöltsem.:)

    VálaszTörlés
  4. Jujj. Jo a képzelöeröm, és elképzeltem mint futsz utánna. XD:)

    VálaszTörlés
  5. hjaaaj :D ahogy olvastam ezt a sort, én is rögtön elképzeltem... nem volt valami bizalomgerjesztő látvány :'D

    VálaszTörlés