2015. augusztus 18., kedd

34. LR

Hali!:)

Ma, ahogy ígértem, hozom majd az utolsó képcsokrot, de addig is hoztam egy kis zenét.:) 
Múltkor már említettem, hogy mennyire megszerettem a VIXX nevű együttest. Nos, amikor Dorcsusz közölte, hogy imádott Leom és az ő általa kedvelt Ravi csinálnak egy közös számot, nagyon felpörögtem. Már az előzetes, pár másodperces videók is nagyon jók voltak, ezért tényleg vártam, hogy megjelenjen a teljes szám. És tegnap megjelent!!


Nekem, a zene nagyon tetszik, a klip már annyira nem. Dori kinevetett, amikor azt mondtam neki, hogy nekem túl sok az ölelkezés, amit a két csávóka végez. Erre csak annyit mondott: ,,de attól még nem buzik!". Persze, ezt nyilván én is tudom, de ez a dolog nem nagyon tetszett a videóban.:) Ízlések és pofonok, ugyebár...

Később jelentkezem még a képekkel!

2 megjegyzés:

  1. Szió~! :)

    Egyet értek veled, nagyon szép lett a zene, de viszont azoknak az öleléseknek tuti másik jelentése van ~ majd utánanézek. :D
    És abban biztos lehetsz, hogy majd megosztom veled. XDDD ♥

    Btw, a VIXX hálás lehetne nekem, hogy szereztem nekik egy új ST☆RLIGHTot. :D Hálájuk jeléül elfogadnám az LR albumát. :D XD

    Dóri. :D

    VálaszTörlés
  2. Szius! :3

    Ahogy megnéztem, én is azon a másik jelentésén kezdtem el gondolkozni, legjobb ötletem a jó és rossz civódása volt, de nem tudom, hogy ez megállná-e a helyét a valóságban, szóval passz.:D De ha mégis ilyesmi lenne a dologban, nekem akkor is sok az ölelkezés.:D

    Meghiszem, hogy örülnél egy albumnak.:D SZerintem én sem dobnám ki az első kukába. :p

    ^.^ ♥

    VálaszTörlés