2015. augusztus 18., kedd

36. Nosztalgia

Ma rekordot döntöttem, hiszen ez a harmadik poszt, amit megírok.:D Igazából a napot arra szerettem volna használni, hogy írjak és írjak, de eddig nem sikerült megvalósítanom. Azonban kicsit frissítettem a zenéket a blogon. Az egyik feltöltött muzsika miatt pedig elkapott a nosztalgiázhatnék.



Természetesen ez volt az első szám a Big Bangtől, amit hallottam. Rögtön beleszerettem, és ez a szerelem a mai napig tart. Még mindig ezt tartom a legjobb alkotásuknak, nagyon szép a szöveg és megható a videó.

Már elég rég rájöttem, hogy miért is vagyok oda az ázsiai zenéért. Nem csupán azért, mert a fülnek kellemes dallamokat hallhatunk, hanem mert a szöveg nem csak egy maszlag, aminek semmi értelme, semmi jelentősége. A legtöbbnek igenis nagyon fontos mondanivalója van, érzést fogalmaznak meg, különleges dolgokról, történésekről mesélnek a szövegek. Össze sem lehet hasonlítani pl. a magyar rapzenészeknek nevezett valamikkel, akik csak a "baszásról" regélnek - bocsánat a szóért, de ezt használják.
Nyilván nem mindenki osztozik a véleményemen, de nem is kell. Mindenki legyen egyedi, sajátos ízléssel, önálló véleménnyel.:)
Remélem senkit sem sértettem meg a véleményemmel, nem állt szándékomban, csak azt írtam le, amit gondolok - nem kell megérteni, csupán elfogadni, ahogy mindenkinek el kéne fogadni azt, hogy az egyik ember a kakaós csigát szereti, a másik pedig a pizzásat. :)

Mára viszont tényleg befejeztem a bejegyzésáradatot! Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése