2015. augusztus 12., szerda

26. Teen Wolf

Sziasztok cukorborsók!

Jó pár napig nem jelentkeztem, de semmi érdemlegeset nem tudtam volna hozni nektek, úgyhogy inkább nem is blogoltam.:) Ma viszont, hoztam kettő sorozat ajánlót. Az első...
Teen Wolf - farkasbőrben
A sorozat ötödik évadából néztem meg ma az új részt - meg azt a hármat, amivel el voltam maradva -, és újra rá kellett döbbennem, hogy mennyire jó. Imádom a misztikus történeteket, ez pedig bővelkedik az ilyesfajta jelenetekben - sőt, az egész sori a misztikus dolgokra épül. Mint ahogy a címe is mutatja, farkasokról, azaz vérfarkasokról van szó. Gondolom sokan ismeritek a történetet, aki mégsem, annak itt egy videó, ami esetleg meghozza a kedvét.

Egyébként minden megtalálható, mi szám szájnak ingere: romantika, akció, tipikus sulis tinik, misztikus lények, átverések, rejtélyek.
Nekem a kedvenc sorozatom, nem volt az eddig megjelent részek között olyan, amit unalmasnak találtam, és ne tudtam volna megnézni újra és újra.
Az ötödik évad nyolcadik része jött ki kedden, szóval már majdnem az évad felénél vagyunk, ezért biztosan állíthatom, hogy ez az eddigi legérdekesebb, legrejtélyesebb és legijesztőbb évad. A többiben elvétve volt egy-egy olyan jelenet, amitől a hideg futkosott a hátamon, ebben viszont szinte az összes tartogat valami ijesztőt. Persze még az elviselhető kategórián belül. Nem igazán szeretem a horrorokat, mert csodás képzelettel megáldott egyén lévén, sokszor tovább gondolok egy-egy dolgot, és persze nem vicces és jó értelemben. De térjünk vissza a sorozathoz...

Megjelent egy új szereplő, aki nálam még mindig a WTF kategóriában ácsorog. Hogy miért? Egyszerűen zavaró a viselkedése Theonak. Nyilván rosszfiú, hiszen a doktorokkal kommunikál, egyszerre vérfarkas és áttud változni farkassá, akárcsak Derek. De emellett segít a többieknek. Az egyik lehetséges verzió, hogy a segítség adásával próbálja bepuncsolni magát, a másik pedig az, hogy átfog pártolni a jókhoz. Kíváncsi leszek, hogy melyik fog érvényesülni. Egyébként baromira irritál a csávó, gyűlölöm az ilyen kétszínű embereket.
Parrish... na, ő is egy hatalmas kérdőjel. Hullarabló... mi vaaan?! Most komolyan ezzel mi a cél? És nála is két utat látok, mi szerint nem rossz, csak a hullákat elviszi, hogy ne legyen bizonyíték, vagy rossz, hiszen főhőseink doktora elől is elcsente a földelésre várok testeket. Szóval nem tudom... De legalább már kiderült, hogy ő az... Lydia arcán a döbbenet elég szórakoztató volt.:D
A másik érdekes szál Kira és az ő kitsunéja. Kíváncsi leszek, hogy hova megy, vagy mit fog kezdeni a rókájával.
Egyébként annak ellenére, hogy nagyon izgalmas szálat találtak ki, eléggé nagy túlzásnak érzem, hogy rögtön mindenkinek lesz valami "baja". Persze, értem én, hogy ezek a doktorok így hatnak rájuk, de akkor is túlzás, hogy minden szereplő vagy kikel magából, vagy önmarcangolást végez.

Persze, ennek ellenére tényleg nagyon élvezetes az új évad. Azt hittem, hogy el fog laposodni a történet, mint pl. a Vámpírnaplók 5. évada... Na, az rettenetes volt. Ott annyira egy szálon futott a történet, ráadásul elhúzták, semmi élvezetes nem volt benne. Örülök, hogy itt nem ez történt, és sikerült tovább gondolni a sztorit, egy izgalmakkal bővelkedő folytatást kitalálni. Az új szál tökéletesen illik az eddigi mesébe, minden egyezik, azért is jár nekik a piros pötty.

A lényeg a lényeg... Nézzetek Teen Wolfot! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése