2015. augusztus 24., hétfő

40. ASD

Sziasztok, drágáim! :)

Remélem örül mindenki a 33. fejezetnek a CON-ból. :) Igazából, jobban átgondoltam, hogy tényleg okés lenne-e az a befejezés a regénynek, amit megírtam, és egyre inkább hajlok afelé, hogy még egy picit tovább írjam a sztorit.:) Egyébként, ahogy már Zsebinek is írtam, arra a döntésre jutottam, hogy jó néhány fejezetet teljesen át fogok írni a töriből, mert már nem igazán tetszik, és van olyan rész a sztoriban, ami lehetne akár tisztább is, hogy minden olvasó megértsen mindent, stb. :)

Napok óta azért szenvedek, mert nem tudok írni. Vagy nem megy, vagy olyan lusta és fáradt vagyok, hogy csak megnyitom, és  bámulom a már meglévő sorokat. Ma viszont végre sikerült nekikezdenem. Rohadt nehéz volt... Az első 5-6 sor szinte alig akart megszületni, vagy tízszer töröltem ki, és írtam újra... néha tényleg nagyon nehéz hozzáfogni. De nem adtam fel, és elég jól haladok azóta.:) A kezdeti nehézségek elmúltak, most már viszonylag könnyen megy.:) Eddig még csak két oldalt sikerült megírnom, de ma ez lesz még több is. :) Most elég sok ötletem van, amit szeretnék mindenképp kihasználni. :)
Élvezem írni az új karakterem sorait, mert miközben gépelek, egészen jól szórakozom a saját kis bolond gondolataimon.:D

Legyetek jók! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése