2015. augusztus 21., péntek

38. End

Sziasztok, drágáim! :)

Ma csak egy kis közlendővel érkeztem.

Elég furcsa belegondolni, hogy végre befejeztem egy regényemet, és nem hagytam valamikor abba, hanem tényleg elérkeztem a végére.:) Nos... Nem másról van szó, mint a Change... or not-ról.:) Sikerült az első rész végére érnem.:) Háromszáz oldal körüli lett az oldalak száma összesen, és nyitott befejezést kapott a történet. Eleve így terveztem, mert szeretnék még egy részt ezekkel a szereplőkkel, így a történet csavarjaiból adódóan sikerült úgy megoldanom a befejezést, hogy egy nagyon fontos kérdésnél legyen vége, amire természetesen a következő részben megérkezik majd a válasz.:)
A 33. fejezet feltöltéséről sajnos még semmit sem tudok mondani... Talán holnap, vagy azután, passz.:/ De, ahogy néztem percekkel ezelőtt, nem is működik az AFS - legalábbis nekem nem.

Szép estét mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése