2015. augusztus 28., péntek

43. Egyveleg

Sziasztok bogyókák! ^.^

Bocsánat, hogy az ígért bejegyzés ennyit késett, lusta voltam blogolni.:/
Nos, ahogy ígértem, bemutatom azokat a sminkes dolgokat, amiket napokkal ezelőtt rendeltem - képekkel kísérve.
De előtte szeretném leírni, hogy jól haladok az írással, mármint, ami az új történetemet illeti. Nevezzük nevén ezentúl a készülő művemet: Borzongás. Mivel mindig hadilábon állok a címekkel, ezért Évus volt olyan kedves, és segített. Azt mondta, neki ez az első szó, ami eszébe jut a részletek alapján, amiket olvasott a regényemből.:) Sokáig ízlelgettem ezt a szót, címet, és egyre jobban megtetszett. Tényleg tökéletesen leírja a törit, és egyszerű, lényegre törő. :) Szóval, Borzongás.:)
Ezzel kapcsolatban még annyit említenék meg, hogy itt is átírások kezdődnek. Nem teljes átírások, csupán a történelmi háttérre vonatkozó információk változnak meg, sokkal hitelesebb forrásokká. A téma, ami boncolgatásra fog kerülni, napról napra jobban felkeltette az érdeklődésem, úgyhogy nekiálltam kisebb kutatómunkákat végezni - ezalatt jó pár könyv átolvasását, források megtekintését kell érteni. Ezt a regényemet sokkal komolyabban veszem az előzőknél, tényleg próbálom jól megírni, és a történelmi hitelességet is szeretném fenntartani; legalábbis bizonyos keretek között, hiszen ez egy fantasy lesz, ami nem kapaszkodhat teljesen a valóságba, muszáj kicsit elrugaszkodni a tényektől. :) Erről, azt hiszem, ennyit szerettem volna.
A másik, hogy a CON folytatását majd ma este, vagy holnap fogom feltölteni - még eldöntöm melyik időpont lenne az ideálisabb. Bár még mindig eléggé böki a csőröm, hogy mindenki csak olvassa, de cseszik elmondani, hogy tetszik-e neki egyáltalán a sztori. Ez eléggé elgondolkoztat minden egyes feltöltés után. Ezzel kapcsolatban jó néhány gondolat van a fejemben, de egyelőre nem osztom meg veletek, csak ha már biztos leszek néhány dologban.
A harmadik, hogy sikeresen megbetegedtem - bár gondolom, a többséget ez nem érdekli.:D Tesóm fesztiválozni volt, ahonnét sikerült hazahoznia a bacikat, én meg sikeresen elkaptam. Úgyhogy éppen fájó torokkal, zokniban, takaróval magamon ülök a nappaliban. Étvágyam már a napokban sem volt, most viszont a fájdalom miatt még inkább eltolom magamtól a kaját.

Nos, jöjjenek a sminkek! ~


A Pinkpanda nevű oldalról szereztem be ezeket a szépségeket! :) Az egyik egy Revolution korrektor paletta. 8 szín található az egész világostól, a középbarnáig. Régóta szerettem volna egy ilyent, mert az eddig kipróbált korrektorok semmit sem értek ~ célzom itt az Avon termékekre, amikkel egytől egyig elégedetlen vagyok, már semmit sem rendelek tőlük, mert mindig csalódnom kellett a sminktermékekben.
Ez viszont krémes állagú, a vélemények alapján elég jó korrektor. Bár nem próbáltam még ki, mert a napokban sehova sem mentem, így személyes tapasztalatom még NINCS. Remélem beválik, mert örök dilemmát okoznak a szemeim alatt húzódó táskák.
A másik termék, egy Barry M csodarúzs. Aki még nem hallott volna róla, annak elárulom, hogy nem lesz zöld színű a szám, amint felkenem. :) A rúzs színe rózsaszíntől egészen pirosig bármilyen lehet. Tényleg, bármilyen! Akkor tudod csak meg, hogy milyen színt is kapsz ma, amikor felkened. Minden a testhőtől és a bőr PH értékétől függ.
Szinte rögtön kipróbáltam, és nem csalódtam! Az első alkalommal viola színű lett a szám, a következő próbálkozásnál pedig ciklámen. Szóval, erről biztosan állíthatom, hogy.:) Nem darabos, egyenletesen lehet felkenni, jó az állaga. Emellett még az illata is finom.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése