2015. augusztus 7., péntek

23. Helyzetjelentés

Sziasztok!:)

Az elkövetkezendő két napban nem nagyon fogok tudni gépközelebe kerülni, úgyhogy ma szeretnék elég sok mindent elintézni. A blogomra egy új sablont tervezek, amihez megpróbálok valami szupcsi kis fejlécet összedobni... persze, lehet, hogy rettenetes lesz, ugyanis még sosem szerkesztettem fejlécet.:D

A mááásik, hogy megpróbálom a Con következő fejezetét még a héten elküldeni szeretett lektoromhoz, hogy jövőhét vége felé tudjam majd hozni nektek.:) Remélem, örültök ennek a hírnek!:)

A nevenincs történetemnek úgy néz ki, hogy már van neve!:D Évustól kaptam egy csudijó ötletet, ami napról-napra jobban tetszik. Valószínűleg az ő névválasztása lesz a végleges.:)
Egyébként rettenetesen nehezen haladok vele. Tegnap este alig tudtam magamból 2 oldalt kipréselni. Valami okból kifolyólag nem igazán megyeget a folytatás megírása. Lehet nagyon rágörcsölök, hogy jót írjak, szép, kerek mondatokkal... Nem tudom... Mindenesetre ma is nekiveselkedem - rögtön a fejléc alkotás után.
 A szobámban szauna van, úgyhogy kénytelen voltam átköltözni egy kevésbé meleg szobába.:)) Jelenleg lepkebirodalomban vagyok, itt próbálok minél jobb sorokat gépelni.:D

Chu-chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése